Documentatie die is gekoppeld aan een componentfamilie in een bibliotheek

Hallo

Dankzij jouw hulp (bedankt Franck) heb ik een bibliotheek met elementen kunnen maken. Ik kopieer de onderstaande link.

http://www.lynkoa.com/forum/import-export-formats-neutres/faire-une-jolie-biblioth%C3%A8que-de-composants-%C3%A0-partir-de-copie-opt

In dit bericht werd de documentatie met betrekking tot een familie van componenten (naam, attributen, thumbnail) genoemd. Ik zou graag meer willen weten over dit onderwerp.

Heeft u voorbeelden om mij te laten zien hoe ik attributen kan definiëren? En hoe maak ik een vignet?

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Goedenavond

Ik heb een voorbeeld in een video (bijlage) gezet.

Thumbnail creatie gemaakt van catia tool / afbeelding / vastleggen

De toont  methode om een miniatuur toe te voegen.

De optie "Lokale preview" (opgeslagen in de catalogus) vermijdt het behouden van een link naar de afbeelding, u kunt deze vernietigen.

Kenmerken:

het voorbeeld: een geoptimaliseerde kopie gelamineerd gat M10x1 L 20 diepte 30

Ik maak de dimensionale attributen, de "trefwoorden" attributen worden gebruikt om de kopie waarin ik geïnteresseerd ben sneller te identificeren. (je moet je natuurlijk een gezin voorstellen met veel geoptimaliseerde kopij).

Merk op dat als de familie een familie van "CATPart"-schroefattributen was geweest, deze automatisch uit de parametriseringstabel zouden zijn gekomen.

vignette-attributs.mp4