Hallo
zou iemand de dosatron D3 in cad? Ongeacht het formaat, ik denk dat ik naar behoefte kan converteren.
het model kan de D3RE2 of D3GL2 zijn.
Bedankt
Hallo
zou iemand de dosatron D3 in cad? Ongeacht het formaat, ik denk dat ik naar behoefte kan converteren.
het model kan de D3RE2 of D3GL2 zijn.
Bedankt
Goedenavond
Enkele resultaten die hier te vinden zijn:
http://goo.gl/sP3lBS
Niet beter dan Lucas...
Op een andere site kom ik koffiezetapparaten tegen!
Anders vond ik 2D-plannen en geƫxplodeerde plannen voor de patentaanvraag die je als schetsafbeelding kunt gebruiken om de 3D te maken:
Hallo
Op grabcad zijn het niet de juiste modellen. Daarnaast heb ik het 100% nodig om te schalen. de D8 is bijvoorbeeld helemaal niet geschaald, dus het is goed voor eenvoudige illustraties om het alleen te gebruiken, maar niet met tal van andere dingen die zijn geschaald.
Zelfs als er interne onderdelen ontbreken, is het niet erg, maar de hele buitenkant moet in lijn zijn met het echte werk.
de 2D's voor het patent zijn meer diagrammen dan iets anders, en er is geen dimensie. deze 2D's zijn slechts benaderingen die niet exact zijn in vergelijking met de echte.
Ik had D25's in mijn handen en ik maakte van de gelegenheid gebruik om die zoveel mogelijk te tekenen. maar ik heb nog niet de kans gehad om een D3 of een D8 te hebben.
Bedankt
Sorry, niets meer gevonden!
Veel plezier met zoeken!
Hallo
Heb je geprobeerd DOSATRON rechtstreeks te vragen?
Het is lang geleden dat ik dosatron om tekeningen heb gevraagd, maar die geven ze niet. Nou ja, niets erg nuttigs. Wat ze beschikbaar stellen is niet in 3D en is onvoldoende om goede 3D's te maken.
Ik heb zelfs hetzelfde gedaan met dosmatic, maar ze willen ook geen 3D's leveren.
Ik had de mogelijkheid om D25's in mijn handen te hebben, dus ik maakte van de gelegenheid gebruik om er een foto van te maken, maar op dit moment heb ik geen D3 of D8 gehad.