Dubbele klik catia

Hallo allemaal,

Gedurende een paar dagen (in feite na het updaten van de grafische stuurprogramma's van mijn pc) werkt de dubbelklik op catia niet meer en dwingt het me om met de rechtermuisknop op de schetsen of delen te klikken om ze te bewerken.

Ik heb mijn instellingen gereset en ook de opties die ik had aangevinkt, ik heb catia opnieuw geïnstalleerd, maar er verandert niets aan mijn dubbelklik.

Als iemand dit probleem ooit heeft gehad of als iemand weet hoe het op te lossen, zou het mij erg bevallen

Vriendelijke groeten 

Quentin

In het slechtste geval, installeer catia opnieuw

Hallo

Een test om te doen is om terug te gaan naar de oude bestuurder. 

Ik heb catia al opnieuw geïnstalleerd, maar het verandert niet

Ik had eraan gedacht om terug te gaan naar de oude stuurprogramma's, maar het probleem is dat sommige applicaties de nieuwe vereisen 

Is het alleen om te zien of het PB van de bestuurder komt?

Het is vrij zeldzaam met CATIA,  maar als uw nieuwe chauffeur niet gecertificeerd is!!

Hallo, ik heb hetzelfde probleem als jij quentin.

de update van de stuurprogramma's van de NVIDIA grafische kaart heeft dubbelklikken uitgeschakeld.

Heb je een oplossing gevonden?

Bedankt

Hallo

Heb je in de opties van je muis gekeken om je klikinstellingen voor catia te zien

1 like

Hallo vspemens,

Ik heb een razer muis. Ik moet kijken in de instellingen van mijn muis (razer configurator) of in de instellingen van catia?

Ik heb al geprobeerd een bepaalde instelling voor catia te associëren in de configurator van mijn muis, maar zonder resultaat.

Bedankt