Is de gratis versie van DRAFSIGHT beperkt door de provider?
Ik heb pbs om mijn bestanden te schalen op de printer, in aanvulling op een andere pb op de opslag en het beheer van het bestand ..., het bestand opgeslagen met "opslaan als" op een andere map dan desktop is niet bruikbaar.
Bedankt voor de twee antwoorden, mijn pb is dus te wijten aan een slecht gebruik ..,
Ik ken AUTOCAD in de zeer oude versies, ik ken de tools specifiek tekenen en mijn tekening is correct op het scherm.
Ik moet nog kopen , maar alle "papierruimte, object... enz."
Aan de andere kant, als je me enkele elementen kunt vertellen over het begrip alleen-lezen, lijkt het voor de hand liggend, maar ik weet niet zeker of ik begrijp wat er verborgen is onder deze voor de hand liggende terminologie, ik heb het gevoel dat ik kan tekenen" op een alleen-lezen bestand, maar aan de andere kant kan ik het niet opslaan, wat mij normaal lijkt, Misschien zou een kleine opmerking me op dit punt helpen?
Alleen-lezen betekent namelijk dat men alleen onder een andere naam of in een andere map kan opslaan. Het is niet direct gerelateerd aan DraftSight.
Als het bestand zich op het netwerk bevindt, wordt het bestand geopend door een collega of is de hele map alleen-lezen: u kunt geen bestand in die map maken of bewerken.
Kijk dan eens naar de tutorial die ik heb gemaakt over de kleine verschillen tussen DraftSight en AutoCAD: