Hoi allemaal
Ik wilde drafsight opnieuw downloaden, het lijkt erop dat het betaald is geworden
Kun je het voor mij bevestigen, of heb ik het mis
Vriendelijke groeten
Larghetto
Hoi allemaal
Ik wilde drafsight opnieuw downloaden, het lijkt erop dat het betaald is geworden
Kun je het voor mij bevestigen, of heb ik het mis
Vriendelijke groeten
Larghetto
Hallo
Je hebt het niet mis, want Darftsight wordt sinds januari 2020 uitbetaald.
Onze collega @Maclane zijn grote ontevredenheid te uiten over vele anderen.
Alle uitgevers willen terugkerende inkomsten, dus er is een hele strategie om u voor alles te laten betalen of u ook naar cloudapplicaties te brengen, schijnbaar goedkoop per maand maar erg duur als u het de hele tijd gebruikt.
Als je een worst niet onder een deur kunt zetten, dan snijd je hem in plakjes ;-) De prijs van een plakje is goedkoper ;-)
Vriendelijke groeten
Hallo
Ja, om het te repareren hebben we DWG.editor terug te zetten zoals het de oude manier was, maar het werkt ... @+.
Na altijd DWG editor te hebben gebruikt, bevestig ik dat het genoeg is, wees gewoon voorzichtig met de opnameversie onder SW naar dwgeditor , aangezien de max-versie 2009 is (nieuwste versie van dwgeditor en komst van draftsight) kleine herinnering als je SW-cd's hebt vóór 2009, heb je DWGeditor erop.
Trouwens, ik hoefde alleen maar de grootte van de regels te veranderen elke keer als ik overschakel naar standaard onder dwgeditor.
Als je een dwg 2010+ ofwel SW gebruikt om het te openen en het op te slaan in een lagere versie. (maar lange ZW-zijde)
Of gebruik de freecad en co of zie aan de kant van de autodesk
Heel erg bedankt, mijn sldw is uit 2011, ik had een versie van autocad light, maar het is echt te oud
Ik moet een oplossing vinden, Solidworks zit vast in A0 en dus als ik een plan moet geven aan de lasersnijder die een schaal 1 oplegt, kopieer ik in DWG en pas ik de schaal van de cartridge aan om coherent en leesbaar te blijven.
Ik ga het uiteindelijk kopen
Nogmaals bedankt aan iedereen
Larghetto
Hoi allemaal
Inderdaad, Dassault Systèmes heeft zijn DraftSight-aanbod geëvolueerd. Om meer te weten te komen over deze wijzigingen, bied ik u artikelen en deze webinar-herhaling aan:
5 redenen om te upgraden van standaard DraftSight naar DraftSight Enterprise
De verschillende versies en functies van DraftSight
DraftSight webinar replay: wat verandert er:
Fijne dag allemaal:)