Hallo, ik heb DraftSight 2017 opnieuw geïnstalleerd volgens de hotfix, maar nu ben ik geblokkeerd omdat ik de activering doe met de twee e-mails om te valideren, maar zodra dit is gebeurd, klik ik op activeer, het venster verdwijnt en ik heb de indruk dat er een venster wordt gestart en onmiddellijk wordt gesloten
Als iemand dit probleem al heeft opgemerkt :/
Ik heb geprobeerd de hotfix te installeren, maar het vertelt me dat het geen betrekking heeft op mijn installatie.
Ik heb deze onderwerpen al gelezen, maar tenzij ik me vergis, door de nieuwste versie van 2017 te installeren, zou dit probleem niet langer moeten zijn?
Zoals je doet, door de officiële 2017-versie te installeren... Ik dacht dat er geen problemen meer zouden zijn, maar...
Ook thuis, zoals ik in mijn gesprek hierboven al zei, heb ik twee computers. De ene draait in 32 bits en is altijd verbonden met internet, de andere, waarmee ik werk, draait in 64 bits en is normaal gesproken niet verbonden met internet.
Om de activeringsberichten te ontvangen, moest ik een ander e-mailadres gebruiken dan het e-mailadres dat ik normaal gebruik. Na een dag ontvang ik het, ik activeer de registratie en zoals je beschrijft, wordt het programma gestart, dan een kleine flits en het verdwijnt. Je begint twee of drie keer opnieuw, dan ben je wanhopig.
Ik volg de procedure die elders op dit prachtige forum is gelezen om de activering opnieuw te starten (ga naar regedit, zoek de SWActivation-map en verwijder deze).
Ik start het activeringsverzoek opnieuw, ik ontvang de link en vandaag werkt het programma zolang ik verbonden ben met internet, maar als ik de machine loskoppel, wordt gevraagd om het programma opnieuw te activeren.
Omdat ik al wanhopig ben, weet ik niet meer wat ik moet doen, want ik kan deze computer niet altijd verbonden laten met internet.
Voor drafsight moet je verbonden zijn met het internet om de licentie te laten werken.
We hebben hetzelfde probleem op een notebook in een bedrijf, geen zorgen zodra deze wordt losgekoppeld van het netwerk, onmogelijk om deze te starten.
Onze informaticus had contact opgenomen met de hotline en het antwoord werd gegeven: geen drafsight zonder internetverbinding. (ongeveer 1 jaar en een half geleden)
Ik ben op deze post omdat het een tijdje geleden is dat ik Draftsight had gebruikt, maar vandaag merk ik dat ik vastzit met dezelfde symptomen als MaD.
Ik heb hetzelfde probleem op een 64bits win7-pc met DraftSight 2017 SP2, ik vul het e-mailadres in voor activering, ik klik op OK, een venster opent en sluit onmiddellijk.
Maar ik ontvang nooit een e-mail, dus het is onmogelijk om de software te gebruiken...
Als iemand een oplossing heeft?
Ik heb alles geprobeerd: het register opnieuw installeren/opschonen/de pc schoonmaken, updaten ....
Na 10 pogingen en herinstallaties heb ik tijdens de activering USA Florida in plaats van Frankrijk gezet, het werkte de eerste keer dat de e-mail direct aankwam
Ik heb ook Florida gezet... het werkt nog steeds niet en mijn computer blijft dood ... Ik heb alles geprobeerd... behalve om met de proxy's te spelen, want ik ben geen bliksemschicht in de informatica ... Ik installeerde Draft Sight SP3, ik heb zelfs geprobeerd om de patches te installeren, ik ging om mijn 2010 licentie te verwijderen, ik verwijderde mijn anti-virus .. Ik ben het zat ... het afgeluisterd na een Windows 10 update ....
Ik had een soortgelijk probleem vanmorgen (op Win10 up-to-date).
Draftsight vraagt me om de software (gratis versie) opnieuw te activeren door het formulier in te vullen dat op het scherm verschijnt. Zodra dit formulier is gevalideerd, ontvangt u geen e-mail meer over heractivering.
Omdat ik hetzelfde probleem heb met Office365, heb ik mijn antivirusprogramma uitgeschakeld terwijl ik het formulier invulde, het gevalideerde, de e-mail ontving en op de link klikte om Draftsight opnieuw te activeren.
Vervolgens werd de antivirus opnieuw opgestart en werd Draftsight gelanceerd , dat perfect functioneel was.
Ik ben nieuw op het forum en heb dezelfde zorg als jullie allemaal.
Ik heb een nieuwe pc met Windows 10. Ik heb Draftsight 2017 geïnstalleerd, succesvolle installatie maar geen manier om te activeren: lafen^tre opent en dan niets.
Ik heb geen antivirusprogramma (onmogelijk om Kaspersky te installeren)
Ik gebruikte om te browsen met de voorouder Windows XP waarmee ik geen probleem had (behalve wanneer ze bijgewerkt draftsight.........)
Heb je inmiddels de oplossing voor het probleem gevonden?
Andere collega's zitten op Windows 8 en hebben er geen problemen mee......