Ik heb net deze discussie gevolgd, naar aanleiding van een probleem met de activering van Draftsight.
Net als u is het na een recente update van Windaube 10 onmogelijk om Draftsight 2017SP2 te gebruiken die tot nu toe goed werkte.
Ik ging naar de officiële website en ik heb de nieuwste SP3-versie gedownload die onlangs is uitgebracht, maar nogmaals, na installatie kon ik deze niet activeren. Terwijl je dat doet, wordt de software gestart, vraagt om alle e-mailadressen bazzar en sluit vervolgens, zonder dank je wel of tot ziens te zeggen... Natuurlijk, geen antwoord op het aangegeven adres.
Na het volgen van deze thread, heb ik mijn Avast-antivirus gedeactiveerd, het e-mailadres en andere ingevuld, met vermelding van "Andorra" in plaats van "Frankrijk" (je weet maar nooit), en daar ging het als een brief in het postkantoor (als het niet in staking is) met een leuk bericht van uitleg. Ik ontving binnen 20s een activatie e-mail en daar gaan we weer...!
In de hoop dat deze ervaring je van dienst kan zijn. Fijne dag allemaal.
Dus ik ben op Windows 10 - 64 bit. Ik had hetzelfde probleem als iedereen bij het activeren. Probleem dat ik eenvoudig heb opgelost door de installatie te starten en vervolgens de activering in de veilige modus met netwerkondersteuning.
Alleen sindsdien sleept het zich voort op de software. Ik kan geen oplossing vinden voor dit probleem, dat kostbare tijd verspilt; Dus als iemand een oplossing heeft, ben ik geïnteresseerd.
Een oplossing die we aan het begin van de week hebben geïmplementeerd voor twee nieuwe functies bij ons:
Na installatie:
=> Verwijder de SWActivation\K2 registersleutel in de Register-editor (Regedit)
[Open de register-editor, ga naar de map HKEY_USERS druk op CTRL + F en zoek in het veld naar "SWActivation"
=> Voeg "https://www.3ds.com" toe in vertrouwde sites
[Internetoptie> beveiliging > vertrouwde sites]
=> Start DraftSight normaal gesproken zou het activeringsvenster moeten openen, vul de velden in.
=> Wacht op het ontvangen van de e-mail... Eenmaal ontvangen, klik niet op de link in de e-mail...
=> Start Draftsight opnieuw, er zou een nieuw dialoogvenster moeten verschijnen, waarin wordt uitgelegd dat er een e-mail is verzonden en met de vraag of u er een opnieuw moet verzenden => Klik op NEE
=> Open de ontvangen e-mail en activeer DraftSight
=> Start DraftSight opnieuw
=> Geniet ervan!
EDIT: Ik had niet gelet op de datum van het bericht. Ik denk dat hij zijn antwoord nu wel gevonden moet hebben.