DraftSight: Opdrachtvenster verdwenen

Hallo

Op de computer van een collega is het bedieningsvenster verdwenen!

Met de rechtermuisknop op een werkbalk klikken en vervolgens "Opdrachtvenster" aan- of uitvinken heeft geen effect!

Hetzelfde geldt voor CTRL 9...

Iemand een idee?

Het is op Windows 7 en heeft een dubbel scherm, ik zal proberen opnieuw op te starten door slechts één scherm aan te zetten.

Zelfs met Alt+Tab vindt het niets?

Ik heb dit probleem soms op Creo, wanneer ik een bestand wil opslaan of openen, heb ik mijn venster erachter verborgen en kan ik er niet naar teruggaan. Door Alt+Tab te martelen werkt het soms ;)

1 like

Hallo

Er was een soortgelijke bp een korte tijd geleden, kijk naar deze link: http://www.lynkoa.com/forum/3d/la-reinstallation-de-bar-de-commande

@+

1 like

Hallo

Dank u voor uw antwoorden.

Tomalam: Ik had gecontroleerd of het niet achter lag, maar ik kon het niet vinden, en ik heb het net geprobeerd door ALT TAB te doen, het werkte ook niet.

José-accessa:

Ik zocht naar "command window" (zoals het zegt in DraftSight) en niet "command bar".

Zoals je kunt zien, was ik degene die het beste antwoord gaf op het bericht dat je noemt, dus ik heb geprobeerd het profiel opnieuw in te stellen en CTRL 9 te doen, het heeft geen effect!

F2 opent wel het opdrachtvenster, maar in een nieuw venster is het onmogelijk om het op te nemen in de DraftSight-interface, het is alsof het twee verschillende entiteiten zijn!

Voorlopig dus geen oplossing...

Oh ok, tot zover voor mij:)

Hallo

Is ik geïnstalleerd op de nieuwste versie van DraftSight?

1 like
Inderdaad, de update heeft het probleem opgelost. Maar het is nog steeds mysterieus!