Ik heb de nieuwste versie van Draftsight 2018 SP 1 gedownload, die ik heb geïnstalleerd op mijn nieuwe DELL 13 5000-computer met Windows 10
Het biedt me echter nooit aan om het product te activeren (terwijl ik voor de vorige versies een dialoogvenster had waarmee ik mijn e-mailadres kon invoeren en het product kon activeren), en wanneer ik de software probeer te openen, wordt deze bijna onmiddellijk gesloten, dus ik kan het niet gebruiken.
Ik heb de software verwijderd - heb de software meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, mijn pc opnieuw opgestart, niets helpt.
Heb je dit probleem ooit gehad? Weet jij hoe je het kunt oplossen?
Een oplossing die we aan het begin van de week hebben geïmplementeerd voor twee nieuwe functies bij ons:
Na installatie:
=> Verwijder de SWActivation\K2 registersleutel in de Register-editor (Regedit)
[Open de register-editor, ga naar de map HKEY_USERS druk op CTRL + F en zoek in het veld naar "SWActivation"
=> Voeg "https://www.3ds.com" toe in vertrouwde sites
[Internetoptie> beveiliging > vertrouwde sites]
=> Start DraftSight normaal gesproken zou het activeringsvenster moeten openen, vul de velden in.
=> Wacht op het ontvangen van de e-mail... Eenmaal ontvangen, klik niet op de link in de e-mail...
=> Start Draftsight opnieuw, er zou een nieuw dialoogvenster moeten verschijnen, waarin wordt uitgelegd dat er een e-mail is verzonden en met de vraag of u er een opnieuw moet verzenden => Klik op NEE
=> Open de ontvangen e-mail en activeer DraftSight
=> Start DraftSight opnieuw
=> Geniet ervan!
EDIT: Ik had niet gelet op de datum van het bericht. Ik denk dat hij zijn antwoord nu wel gevonden moet hebben.
Ik gebruik Draftsight al een aantal jaren. En vandaag ontvang ik het klassieke bericht waarin me wordt gevraagd het product opnieuw te activeren. Ik kom het gebruikelijke venster tegen, vul alles in, maar systematisch krijg ik de volgende melding: "We hebben geen contact kunnen opnemen met de server. De app wordt gesloten. Start Draftsight opnieuw op en probeer het later opnieuw."