Draftsight: Probleem met het openen van bestanden - Informatie

Hallo allemaal,

Voor alle Draftsight-gebruikers (Windows en Ubuntu), moet u weten dat u sinds versie 1.5 en ook gezien op 1.5.1, problemen kunt ondervinden bij het openen van uw tekeningen, "Het kan uw bestanden niet meer vinden". Sterker nog, release 1.5 bevat een mooie grote bug, het kan alleen "US" tabeltekens herkennen. Dus als uw mappen en bestandsnamen niet-Amerikaanse tekens bevatten, zult u problemen ondervinden. (een accent is niet-US) Bug gerapporteerd aan Draftsight, maar niet opgelost in V1.5.1.

(Bewaar versie 1.4 als je kunt...)

Fijne dag allemaal!

6 likes

Hallo

Het is geen vraag, maar het is erg handig, dus ik denk dat het hier goed is ^^

Dank u in ieder geval

1 like

Sterker nog, ik kijk in mijn eentje naar de lopende kwesties hier. Ik heb er een kopie van gemaakt in mijn "Draftsight Fan" groep. Als algemene regel geldt dat ik eerst kijk voordat ik de vraag stel en als gevolg daarvan dacht ik dat het slimmer zou zijn om een stukje informatie te maken waar iedereen naar kijkt, vooral omdat je moet zoeken om de oorzaak van deze bug te vinden... Bedankt voor de opmerking! Fijne dag

4 likes

Bedankt, ik zal proberen om de 1.4 te installeren, want ik heb grote problemen met deze versie!

Hallo

Ik heb net getest op een werkstation en ik had geen enkel probleem met het openen van een bestand met "Rack" in de naam!

Ik weet niet of het van de naam van het bestand komt, maar ik kan de nieuwe versie van draftsight niet gebruiken.

Ik heb op verschillende machines gestaan. En elke keer crasht het.

Ik had er een tijdje geleden een post over gemaakt, ik heb het nooit opgelost....

Lucas

Je hebt geluk, bij ons met de 1.5 hebben we het probleem op alle posities. Het is ook waar dat sommige mensen de neiging hebben om romans te schrijven voor directorynamen en bestandsnamen. Ter info, dit heeft ook invloed op directorynamen.

Ik weet niet of het de combinatie van de twee is (map + bestand), of nee's te lang met spaties en accenten, of ... We zien er in ieder geval goed uit C... Wanneer we een bestand proberen te openen en het doet ons geloven dat het dood is, terwijl het in feite slechts een indruk is.

Het probleem bij Drafsight werd 2 weken geleden aan de orde gesteld op het niveau van de "Drafsight-gemeenschap" en van mijn kant is hier de reactie van de "drafsight"-ondersteuning:

Helaas is dit een bekend probleem en een regressie naar V1R4. We hebben dit vastgelegd met Software Performance Report (SPR) 763853- Kan het bestand met Cyrillische (speciale) symbolen in de bestandsnaam niet openen. Ons ontwikkelingsteam werkt momenteel aan het probleem. Zodra het probleem is opgelost, zullen we het aankondigen in de DraftSight Online Community in de Release Notes."

Afgezien van de bepaalde bugs blijft het een goede software, gezien de prijs (0€) voor de basisversie.

Fijne dag

Het bestand dat ik heb getest had een accent in de directorynaam + de bestandsnaam!

Maar ik heb zeker niet getest met Cyrillische tekens!!

Ты говоришь по-русски? Ty gavarich pa ruski?

Dit was ter informatie...