Hallo.
Ik wil een schets dupliceren tussen 2 parallelle vlakken. Ik heb de functie Kopiëren/Plakken geprobeerd, maar ik kan de kopie niet correct plaatsen. Is er een functie die dit mogelijk maakt?
Bedankt
image15.jpg
Hallo.
Ik wil een schets dupliceren tussen 2 parallelle vlakken. Ik heb de functie Kopiëren/Plakken geprobeerd, maar ik kan de kopie niet correct plaatsen. Is er een functie die dit mogelijk maakt?
Bedankt
Hallo
U maakt een schets op uw tweede clip, klikt vervolgens op de 1e schets en gebruikt de functie voor het converteren van functies.
Hallo
Als de schetsen hetzelfde blijven, maak dan een blok, het kan heel gemakkelijk worden gekopieerd, geplakt en verplaatst.
Moge de kracht met je zijn.
Dank je wel ac cobra. Ik verdien de hoed van de ezel... Werkt perfect.
Bedankt OBI WAN, voormalig jong Padawan... Ik heb een blok gemaakt. Het blok ingevoegd.
Werkt, maar de schets komt omgekeerd aan en ik zie geen optie om hem weer op zijn plaats te zetten.
Hoe zet je de schets weer in de juiste richting?
Geen zorgen, door je hoofd in het stuur te hebben denk je soms niet altijd aan de simpelste dingen.
Ik maak een plan en kopieer plak, je moet het plan natuurlijk van tevoren selecteren
Dank je wel setyben. Ik wist niet dat je een plan kon kopiëren.
Fijne Feestdagen.
nee het is niet het plan dat je kopieert, als ik het goed begrepen heb wil je dat je nieuwe schets op gelijke afstand staat tussen twee parallelle vlakken ?
Nee. Ik wilde gewoon de schets dupliceren tussen 2 vlakken en in dezelfde positie. De afstand doet er niet toe. Het probleem is dus opgelost.
Bedankt