Is er een functie waarmee je in één keer de hele 'huid van een dimensie' kunt overnemen?
De functie "formaat reproduceren" (pictogram omcirkeld in de opname) maakt geen gebruik van de citaattekst...
presse-papiers-2.jpg
Is er een functie waarmee je in één keer de hele 'huid van een dimensie' kunt overnemen?
De functie "formaat reproduceren" (pictogram omcirkeld in de opname) maakt geen gebruik van de citaattekst...
Hallo
Nee, het is niet mogelijk voor zover ik weet, misschien met een macro, maar het gaat veel werk vergen!
Als het gaat om het terugwinnen van de hoeveelheid, waarom gebruikt u dan niet het gereedschap "symbool voor boren"?
Ik denk dat we discussies hebben gehad over dit onderwerp? :)
Hallo
Je moet een keer een afmeting maken met de kleuren / maat / tolerantie etc die je wilt kopiëren. Dan moet je klikken op "een stijl toevoegen of bijwerken" om de stijl op te slaan: STYLE 01 bijvoorbeeld.
Klik vervolgens op alle dimensies die eruit moeten zien als STYLE 01 en klik op "laad een stijl" en neem de gewenste!! Het voordeel is dat als de stijl eenmaal is vastgelegd, deze voor elke opname op elk project of elke computer kan worden gebruikt!
@Benoit.LF: Absoluut, maar hier ben ik met een klant die zijn gewoontes heeft... En die niet bereid zijn om de tijdsinvesteringen te doen om hun systeem goed te configureren. Bovendien maken ze niet systematisch gebruik van de functie "boorassistent", de gaten worden (te) vaak gemaakt door "materiaalverwijdering"!! :-(.... O
@David be3: Ik moet dieper graven, maar ik ben bang dat het flexibiliteit mist.
Niet slecht het beste antwoord op deze! !
@David: Ik begrijp je reactie, maar ik heb gekozen voor het antwoord dat mijn vraag beantwoordde en niet voor het antwoord dat mijn probleem oplost om de gebruikte kopjes te gebruiken.
Ik heb de stijlen getest. Het is interessant maar, zoals ik dacht, niet aangepast aan mijn behoeften: ik ga niet 1 stijl per aantal holes in de serie creëren .