Onverwachte storing op Solidworks-tekentaak

Goedenavond allemaal, ik kom naar jullie toe omdat ik een probleem heb met mijn Solidworks tekentaken. Wanneer ik mijn taak start, is de helft van mijn bestanden "Onverwacht mislukt". Ik heb geprobeerd de timer te veranderen (30 tot 120s), SW opnieuw te installeren, maar niets werkt (zie bijgevoegd bestand)

Heb je een idee? 

Bedankt

Jérémy

erreur_mise_en_plan.png

Misschien kan een detail over de taak die voorhanden is de reden voor de mislukking verklaren?

Hallo

Misschien problemen bij het openen van de bestanden vanaf het station dat de taak start (of mogelijk te lange laadtijden waardoor deze kan crashen als de tijdslimiet wordt overschreden).

Persoonlijk had ik grote problemen met de planner in de Sp3-versie van 2020 (bestandsconversietaak + archivering in EPDM).

Hallo, de taak die moet worden volbracht is een tekening van een model, d.w.z.: 

- Openen van solidworks

- Maak een tekening op basis van een sjabloon (met 3 vooraf ingestelde weergaven + 1 isometrisch) met een aangepaste basiskaart

- Het model invoegen

-Inchecken

Ik heb het net geprobeerd met een vertraging van 240s, maar er verandert niets. Aan de andere kant kunnen we heel goed zien dat er geen 240's tussen elk bestand zitten, er zijn maar een paar seconden

Bedankt voor je hulp

Hello@Jérémy Lambert_1

Moeilijk om je te helpen als we niet meer informatie hebben over het 3D-model zelf.

Worden bijvoorbeeld alle onderdelen in SW aangemaakt of heb je geïmporteerde onderdelen etc......

Kun je de boom van je model laten zien of je ASM beter  posten met "pack and go"

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo, ik gebruik de montage niet om de tekeningen te maken

Wat verbazingwekkend is, is dat het elke keer een van de twee op mijn lijst is, dus als ik met de tweede begin, lukt het me om de ontbrekende foto's te hebben

Ik voeg een screenshot toe voor een eenvoudig stuk dat mislukt is, er is echt niets bijzonders, ik denk echt niet dat het uit mijn delen komt

Bedankt 

erreur_mise_en_plan_2.png

Jérémy

Inderdaad, niets ingewikkelds in uw kamer.

Er is één punt in uw situatie dat ik niet begreep.

Laat me samenvatten:

Je zegt:  [Wanneer ik mijn taak start, mislukt de helft van mijn bestanden "Unexpected Failure"] vraag over welke taaklancering je het hebt.

Als ik het goed begrijp, zit u in het Europees Parlement en laadt u het onderdeel rechtstreeks in het lid van het Europees Parlement.

Maar als ik je tekst goed lees, lijk je er meerdere tegelijk te willen openen en daar raakt het in de war!

Vertel me waar ik het helemaal verkeerd    heb Dank je

Vriendelijke groeten

1 like

Ik open geen tekening, ik open gewoon de taakbeheerder en maak een tekentaak uit een lijst van verschillende onderdelen (en niet van een assemblage)

Het is direct de manager die Solidworks opent, de tekening van mijn model maakt en mijn onderdelen erin invoegt

Vriendelijke groeten

erreur_mise_en_plan_3.png
erreur_mise_en_plan_4.png
1 like

En als je alleen de schaak staande stukken verhoogt, zijn ze dan allemaal schaak of één van de 2?

In geval 1 is het waarschijnlijk het deel, in geval 2 is het de taak die een fout oplevert.

1 like

Hallo

Toevallig is er niet een kleine verklaring door te klikken of te zweven over "onverwachte storing"? (Ik heb een vage herinnering dat er een beetje detail zou kunnen zijn).

@froussel: Taakplanner met Solidworks PDM? Het is naar mijn mening beter om de FileVersionUpgrade-tool te gebruiken.

1 like

Hallo, excuseer me voor de vertraging in reactie

Als ik de planner met de mislukte stukken opnieuw opstart, zal hij een van de twee stukken missen, het is een probleem van de planner

Inderdaad, wanneer we op "Onverwachte fout" klikken, wordt er een rapport geopend, maar er zijn geen details over waarom het zou kunnen zijn mislukt