Uitbarsting van een uitbarsting, de terugkeer

Ik zie het zonder te barsten, ik installeer de SP5 zie.

kun je een screenshot van je geëxplodeerde sub-assemblage plaatsen?

hetzelfde zonder de burst

Met indien mogelijk de weergave van de scheppingsboom dank u

@+

op dit moment niet, want ik ben in het midden van het installeren van SP5

Nou, de installatie is voltooid, maar het verandert niets.

Dus ik weet niet wat ik moet doen. (Ik kan mijn werk niet screenen, het zijn bedrijfsonderdelen)

Probeer uw subassemblage op te slaan met een andere naam.

En voer de sub-ass-2-burst opnieuw uit in een assemblage om te zien of het werkt. Je weet maar nooit.

2 likes

Hallo

Is de geëxplodeerde deelverzameling werkelijk een configuratie van deze nietige deelverzameling?

Waarom heb je het over het opnemen van het geëxplodeerde bestand, heb je een ander bestand gemaakt of zit alles in de eerste subassemblage?

@+

Probeer een uitbarsting te maken met verbindingen tussen onderdelen

door het maken van stukken van het type regels

deze zogenaamde domme onderdelen die via beperkingen (toeval of andere) worden beperkt op de onderdelen van uw assemblage en dat uw onderdelen worden geblokkeerd

Dan verberg je deze stomme onderdelen waarmee je de onderdelen van je assemblage kunt beperken

U eindigt met uw subassemblage met X onderdeelruimte zonder elkaar aan te raken 

U bespaart deze assemblage

En je houdt het stil

Eenmaal heropend, moet u uw geëxplodeerde assemblage vinden zoals geregistreerd

Dus je neemt deze assemblage die een subassemblage wordt en integreert deze in de assemblage

Probeer het eens en vertel me alles

@+ ;-) 

Goedenavond

Ik had hetzelfde probleem met een subassemblage die intern van de assemblage was opgeslagen en niet in een apart bestand

Om te zien of er niet een manipa van het soort was en dat het crasht op de buitenopname 

2 likes

Is het een assemblage en geen multi-body onderdeel? Omdat het niet werkt met multi-body stukken! En het is zeker dat het dezelfde configuratie is die is geëxplodeerd en wordt gebruikt in de moederassemblage? Want als dat het geval is, dan is het een bug, je moet de assemblage naar SolidWorks sturen zodat ze kunnen proberen het te repareren... Het gebeurt soms (gezien op een spr = verzoek tot verbetering).

3 likes