In de context van de maffe client werd mij gevraagd of ik een screensaver kon maken met de 3D-weergave van de assemblage die ik had gemaakt (een compatibel iThing), draaiend op zichzelf....
Is het mogelijk?
Heb ik specifieke aanvullende software nodig (al om de animatie te doen)?
Om vervolgens de video te maken, start je de software en laat je je set op de gewenste tijd draaien en heb je je video.
Ik weet dat het een beetje ambachtelijk is, maar ik zie geen andere oplossing. Tenzij je je set "automatisch" kunt laten draaien, en dan weet ik niet hoe ik dat moet doen.
De hack die ik begon te doen is met edrawing in de afspeelmodus die van de ene positie naar de andere gaat, iso, gezicht, top, enz ... opnemen als video op Mac.
In Solidworks kun je video's in AVI-formaat genereren vanaf het tabblad "Motion Study" onderaan de grafische ruimte, er is ook een wizard die automatisch de chronogramtoetsen maakt voor rotatie rond een as.
Het is nog steeds een achtergrond achter bureaubladpictogrammen.
Ik ga me al wenden tot video zoals @rmorel en @fthomas gesprekken.
Ik had al een viewer principe gemaakt onder powerpoint dat koppelde tussen foto's en video's (automatische slideshow met timing) voor presentaties van lichtshows.
Het is de screensaver die me er een beetje in plaatst:D