Ecran solidworks

Hallo

Ik werk met SolidWorks en ik moet mijn 17" oude scherm vervangen!

Welke maat raden jullie aan ?

Welke resolutie ?

Welk merk ?

Kent u een interessant aanbod?

1 like

Hallo

In de winkel vind je wat je zoekt:

http://www.lynkoa.com/store/fr/materiel.html

1 like

Hallo

Ik zeg groter hoe beter!

Persoonlijk zit ik momenteel op een 24".

4 likes

Hallo

Persoonlijk werk ik op een 22" scherm. Dit is een goed compromis. Ik gebruik echter een tweede 17" scherm en dat is erg praktisch.

Wat het merk en model betreft. Ik denk dat we toe moeten naar schermen voor werkplekken. Omdat ze voordelen hebben op het gebied van functionaliteit, werkcomfort: helderheid, instellingen, enz.

Vriendelijke groeten.

2 likes

Ik zou zelfs zeggen dat 2 schermen nog beter is!

3 likes

"Groter is beter", zonder de resolutie te verwaarlozen. Wat is je budget?

Wat voor soort ontwerp doe je ook: kleine losse onderdelen of grote machines met veel elementen ?

1 like

2 schermen 24 " !!!

2 likes

Persoonlijk sta ik in 22' op dubbele schermen

De 2 zijn van het merk Compaq LA2306x

Ik heb nog nooit problemen gehad, en ze geven een goede weergave.

Waar voor je geld, ik heb 2 IIyama 27 inch

HD-resolutie 1920x1080

Het is dezelfde resolutie als de 24, maar het stelt je in staat om grote pictogrammen en een mooi werkoppervlak te hebben

De prijs rond de 300€ na promo 

Anders is het meest technische om te zien

1- Resolutie 

2- Reactietijd (1 ms is helder en helder, 5 ms is donkerder en handig voor tekstverwerking)

Als je de middelen hebt, een HP in 27 inch, 2046x1920 bij 1ms, is het geweldig 

1 like

minimaal 22 inch, een 24 is beter, een 27 is geweldig

de HP ZR  iiyama asus etc.......

http://www.lesnumeriques.com/moniteur-ecran-lcd/comparatif-ecran-lcd-moniteurs-22-a-30-pouces-a240.html

http://www.graphic-reseau.com/photographie_francais/guide-achat-ecrans

Nu hangt het allemaal af van uw budget

Om het scherm te zien draaien de resolutie, de USB-poort onder andere

Wat wil je met dit scherm doen

of 2 schermen

@+ ;-)

Persoonlijk heb ik een 23" HD resonlection, perfect voor mij.

Tot gauw

1 like

Pas op met het scherm dat echt te groot is, ik heb op een 31 inch gewerkt, het is erg goed voor presentaties, maar het is vreselijk om mee te werken.

Vandaag de dag blijft een 22, 23 of 24 inch scherm een zeer goed compromis.

2 likes

Na tegenslagen van de grafische kaart te hebben ervaren, kan ik zeggen dat voor 2 schermen een dubbele gpu voordelig is

mijn config: nvidia quadro een k2000 met een 2783 IIyama voor solidworks en een 600 met een 2773 IIyama voor PDF en map display

2 likes

Een 22/24 inch scherm is erg goed als je op een enkel scherm werkt (+1 fthomas voor het te grote scherm).

Persoonlijk raad ik je aan om twee schermen te nemen, dan kun je je werkbalken en je werkruimte heel gemakkelijk beheren.

Over het algemeen geldt dat wanneer u twee schermen gebruikt, u er een gebruikt voor het grafische SW-gebied en het andere (de kleinere als die er is) voor alle aanvullingen, modules, vergrote werkbalken...

In ieder geval, in plaats van één scherm te nemen dat te groot is, raad ik je ten zeerste aan om twee kleinere te nemen!

Cdt

Joss

3 likes

Je moet vooral je grafische kaart controleren om te weten of je met 2 schermen kunt werken.

Persoonlijk: 2 24" schermen, het is goed!

1 like

Hallo

24" is niet slecht, als je groter neemt, moet je ver van het scherm zijn als je geen vreselijke hoofdpijn op je !!

Het plaatsen van 2 schermen tegelijk zal je leven veranderen, een voor dagelijkse taken EXEL, E-MAILS, LYNKOA ... En de andere alleen solidworks, dus het is niet nodig om de ramen non-stop te laten zakken en omhoog te doen!!

++

3 likes

Als een goede kaart en een goede proc 

2 schermen in 24 P is de beste 

• 1 voor SW
  • 1 voor desktop- en web-apps

Waar voor je geld 2 schermen 24 = 1 scherm 27

@+ ;-) 

2 likes

@stephane_88

uw BUDJET

Hoeveel heb je voor je scherm?

Of hoeveel ben je bereid een scherm te kopen?

Van daaruit kunnen we op zoek gaan naar iets geoptimaliseerd

Doe je veel op het gebied van beeldmateriaal, foto's, rendering, enz....?

of gewoon ontwerpen met weinig rendering

@+ ;-)

Mijn kleine mening ...

De grootte van het scherm is een keuze (sommige mensen houden niet zo  van grote schermen )

Aan de andere kant, het dubbele scherm ... Als je het eenmaal geproefd hebt... Het is unaniem 

7 likes

Mijn budget is 200€.

Wat vind je van het merk VIEW SONIC, is de resolutie beter?

Ik werk op sets die niet groter zijn dan 2m. Aan de andere kant zijn er veel kleine onderdelen en bouten.

1 like