Ik kom om uw hulp te vragen met betrekking tot een EDrawing-onderwerp. Ik werk momenteel aan Solidworks 2022 SP05 en ik gebruik Edrawing SP05 om assemblages naar HTML te converteren, zodat mijn andere collega's met het 3D-model kunnen communiceren zonder speciale software te hebben.
Dus ik zet SLDASM-bestanden wekelijks om in HTML.
Alles werkte prima voor 4 maanden en sinds vorige week, onmogelijk om deze conversie uit te voeren en ik heb dit bericht verschijnen:
"Fout bij het schrijven van het bestand"
Natuurlijk wordt het HTML-bestand niet gegenereerd en ik weet niet waar het probleem vandaan komt, wetende dat het tot nu toe goed werkte.
Het lukt me om HTML te maken met een aantal min of meer grote assembly's, met routing assemblies (piping) ook, maar voor sommige nodes (assemblies) die me interesseren en op mijn algemene model (fabriek) is het onmogelijk.
De manipulatie werkt dus, maar willekeurig heb ik de indruk.
Ik heb de laatste SOLIDWORKS- en Edrawing-updates gedaan, maar er verandert niets.
Als je een mening hebt over het onderwerp, ben ik geïnteresseerd. Bij voorbaat dank.
Is dit probleem blijvend? Hebben uw Solidworks-assemblages virtuele, flexibele of onopgeloste componenten? Heb je geprobeerd je bestanden te converteren naar Edrawing vanuit Solidworks en ze vervolgens op te slaan in HTML met Edrawing?
Thuis ondervonden we grote problemen met de 2022-versie van Edrawing+addon Solidworks (voornamelijk traag openend). Dit is opgelost met behulp van de 2023-versie van Edrawing (zonder de Add-ons). we bleven bij Solidworks 2022.sp4.
Ja, het is constant, maar na analyse en enkele tests zou ik zeggen dat het gelokaliseerd is op een enkele subassemblage.
Ik gebruik de routeringsmodule, dus ja, ik heb virtuele componentpijpen. maar het maakt zich geen zorgen, want het lukt me om al mijn grote routeringsassemblage in HTML op te slaan.
Ik heb zojuist uw oplossing getest en ik krijg nog steeds de foutmelding.
Ik heb ook geprobeerd om de manipulatie uit te voeren in de bemonsteringsmodus op een paar subassemblages en ik had geen problemen, het werkt. Dus of er is een subassemblage / onderdeel specifiek dat verkeerd is, of het is mijn hoofdknoop die in de war is, maar ik weet niet waarom.
Ik neem nota van uw opmerking over de SLDW- en EDrawing-versies
Nou, ik ontdekte wat er mis was. na het isoleren van subassemblage voor subassemblage, slaagde ik erin om het deel te isoleren dat de conversie naar HTML verhinderde. In dit deel waren er verschillende samenvoegingen van andere onderdelen (invoeging van externe componenten van onderdeeltypen in een onderdeel). Door de laatst toegevoegde te verwijderen, hoeft u zich geen zorgen meer te maken. Ik heb altijd muntfusies in mijn kamer, maar ik ben erin geslaagd om degenen te isoleren die alles deden crashen. De reden, ik leg het nog niet uit, maar het lost het probleem gedeeltelijk op omdat ze voornamelijk voor esthetiek werden gebruikt