Edrawing ipad

Hallo

Hier is mijn zorg: de verkopers van mijn bedrijf hebben allemaal ipads, ik zou ze graag mijn montagebestanden willen sturen, maar ik kom verschillende problemen tegen:

Als ik een bestand / publiceer naar edrawing --> gebeurt er niets!!

-Als ik bestand / opslaan als dan kies ik .easm, het bestand is gemaakt, opent op pc's met edrawing, maar niet op ipads!

bovendien verlies ik in edrawing alle texturen (niet de kleuren)

Ben je dit probleem ooit tegengekomen?

Bij voorbaat dank

Hallo

We hebben het al over dit onderwerp gehad:

http://www.lynkoa.com/forum/3d/tablette

S.B

Ja, maar het lost mijn probleem niet op, ik heb al geprobeerd te tekenen op de iPad toen ik solidworks kocht, ik vroeg mijn wederverkoper om een bestand voor mij te genereren vanaf een van mijn machines en het werkte heel goed, nu zou ik de andere willen doen, maar...

Heb je geprobeerd een 3D pdf-bestand te maken?

Allereerst bedankt voor de antwoorden

Het probleem met de 3D-pdf is dat het natuurlijk geen texturen beheert en dat verkopers mooie dingen willen en waar ze componenten kunnen verbergen / tonen, afmetingen kunnen nemen (dat kan in PDF worden gedaan) enz ... edrawing doet het, maar het werkt niet... grrrrrrr

Bent u verbonden met het internet wanneer u op E-tekeningen publiceert? Heb je in de instellingen van SolidWorks gekeken?

Met EDrawing PC kunt u sldasms direct openen zonder conversie. Heb je het geprobeerd op eDrawing iPad?

Verduidelijking voor het geval dat: om een sldasm op eDrawing te openen, is het niet nodig om de sldprt te hebben die het samenstelt.

Inderdaad, net als Benoit, zal ik testen dat eDrawing op iPad een native solidworks-bestand rechtstreeks kan openen.

Hallo

Heeft u geprobeerd het gebruik van augmented reality-software te gebruiken? van het Augment-type of een andere?

Deze worden perfect beheerd door Apple.

Succes!

Heb je Edrawings gestart op de machine waarnaar je probeert te converteren?

Omdat "Publish to Edrawings" Edrawings moet openen, kan het, als het nog nooit geopend is, blokkeren!

http://help.solidworks.com/2013/French/eDrawings/t_Creating_eDrawings_Files_Using_SolidWorks_Save_As.htm?id=e87ea396324a47b5b5c34a0a847ffa6a#Pg0

En controleer de opties voor het opslaan van E-tekeningen in SolidWorks:

http://help.solidworks.com/2013/French/eDrawings/t_Creating_eDrawings_Files_Using_SolidWorks_Save_As.htm?id=e87ea396324a47b5b5c34a0a847ffa6a#Pg0

Hallo

Kijk naar de SolidWorks-versie en kijk naar de Edrawing-versie.

Ter info: Edrawing2013 opent SW2013 of minder, Edrawing2014 opent SW2014 of minder, enzovoort.

Dank u allen voor uw antwoorden

Dus om de vragen te beantwoorden

-Ja, ik ben verbonden met het internet als ik een vertaling publiceer.

-Edrawing is al gestart op mijn machine.

-De solidworks instellingen zien er goed uit (ik heb verschillende combinaties geprobeerd)

Ik heb een begin van antwoord, ik realiseer me dat als ik de vergadering per e-mail verstuur, deze niet opengaat, maar als ik hem rechtstreeks via Itunes in de Ipad zet, werkt hij (behalve dat de texturen scheef zijn!!) Ik heb het net geprobeerd met het native solidworks-formaat en daar verlies ik de texturen!!

Voor de augmented reality-software heb ik het nog nooit geprobeerd, maar ik zal er vanmorgen naar kijken!!

Hallo

Mijn vraag zou zijn hoe verkopers het bestand op de iPad openen?

Door een e-mail die hij ontvangt of op een externe server waarmee hij verbinding maakt?

Voor e-mail werkt het niet, omdat ik niet weet waarom edrawing het bestand niet in imail kan openen, of iMail edrawing niet aanroept.

Dan op de externe server werkt het niet goed voor problemen met stroomcongestie (denk ik)

De enige keer dat ik in staat was om mijn assemblage weer te geven, was door synchronisatie met mijn pc (in feite heb ik het bestand naar de iPad gekopieerd)

Ik heb het niet geprobeerd met de kleine autonome wifi-harde schijf.

Hallo

In feite werkt het alleen via itunes (op IOS6 tenminste), er zijn alleen de scheve texturen die ik niet kan oplossen.