Edrawing start maar wordt niet weergegeven

Hallo

Ik moet de Edrawing viewer op een andere pc installeren, maar na installatie en start lijkt het op te starten zoals het hoort, maar wordt het niet weergegeven (zie bijgevoegde afbeelding). Het probleem is alleen aanwezig bij Edrawing en blijft bestaan, zelfs na 2 andere herinstallaties. Enig idee?

Vriendelijke groeten

7q2fgiu3un9kmdcr.png

Hallo

Probeer op windows+M te drukken

Alle ramen zijn verkleind, geen verandering behalve het.

Ik heb alt+tab geprobeerd om te controleren of het venster correct is geopend, dat is zo.

Ik heb geprobeerd win + lock + linker- en rechterpijl voor het geval het  venster zich op een ander scherm bevindt dat niet bestaat (ik dacht eerst dat het zo was), werkt niet.

Ik probeerde win + pijl omhoog en omlaag om het venster groter te maken voor het geval het zo klein is dat je het niet kunt zien, werkt ook niet.

Hallo

Klik met de rechtermuisknop op de titelbalk van de miniatuur van de taakbalk en maximaliseer of herstel?

Geen verandering, voor mij is het raam open maar onzichtbaar en niet selecteerbaar. Maar ik kan niet weten of het afkomstig is van Edrawing of van de computerconfiguraties.

Ter informatie: Edrawing werkte in de versie van 2021 en het is na de update om het over te schakelen naar 2022 dat het niet meer werkt (de herinstallaties zijn rechtstreeks met het installatieprogramma van 2022 gedaan en veroorzaken hetzelfde probleem). Ik zal proberen te installeren met de SolidWorks installer morgen om te zien of het niet afkomstig is van de installer.

Hallo, werkt niet beter. De technische ondersteuning denkt dat het van de grafische kaart komt... We hebben de 2021-versie teruggezet die werkt... In ieder geval dank aan degenen die hebben gekeken!

Vriendelijke groeten

Hallo, werkt niet beter. De technische ondersteuning denkt dat het van de grafische kaart komt... We hebben de 2021-versie teruggezet die werkt... In ieder geval dank aan degenen die hebben gekeken!

Vriendelijke groeten

Ik weet niet zeker of de vertaling goed doorkomt.

Ik ben dit probleem net tegengekomen bij een van onze klanten. Beweeg de muisaanwijzer over het taakbalkpictogram om de pop-upvoorbeeldafbeelding te krijgen. Klik vanaf daar met de rechtermuisknop op de afbeelding, selecteer verplaatsen. Druk nu op de linker pijltjestoets op uw toetsenbord om het venster aan uw muis te binden (dit is hetzelfde als het slepen van het venster zoals u normaal zou doen.) Markeer dit als een oplossing als dit ook voor u werkt.