Bent u op zoek naar XP?

Hoi allemaal

Weet iemand of het mogelijk is om een Edrawings Viewer voor XP te downloaden?

Degene die beschikbaar is op de website www. edrawingsviewer.fr is versie 2014 en Windows 7 is vereist!

Bedankt

Probeer het,

http://www.edrawingsviewer.fr/pages/products/SolidWorksPublisher.html

of

http://www.clubic.com/telecharger-fiche200638-edrawings-2008.html

1 like

Hallo

Hier is de 2013 versie SP0.0, dus het kan nog steeds worden gebruikt met XP ...

Vriendelijke groeten.

edrawings.rar
1 like

Werkt het?

In feite is het de installatie die niet mogelijk is, .... Maar de uitvoering zou moeten werken

Een trucje dus, dat ik niet heb getest omdat ik geen xp heb

Genereer een e-tekening van een eenvoudige kubus in .exe formaat

Op XP zou het dan voldoende zijn om de .exe uit te voeren om eDrawings te starten en vervolgens de gewenste sw- of edrawings-bestanden te openen

.... Om te proberen

1 like

Dank u voor uw antwoorden.

M.Anger : Uw eerste link is naar de 2014 versie en de tweede is een 2008 versie!

rmorel : Ik heb uw advies opgevolgd en ben naar de SolidWorks-website gegaan om de PRO-versie van de SP5 te downloaden door als volgt te werk te gaan:

1. Ga naar de website van SolidWorks.
  2. Log in (Ik heb een up-to-date betaald account)
  3. Ga naar de downloadpagina
  4. Kies SW 2013 (ook al is het in feite niet XP-compatibel!)
  5. Nadat je de voorwaarden hebt geaccepteerd, kies je onderaan:
    "Download, pak uit en installeer alle bestanden afzonderlijk (niet aanbevolen)."
  6. Dan is het het lastige deel: op de pc van mijn collega stond al een oude versie van Edrawings, en toen ik die van 2013 startte, kon ik er niet voor kiezen om te installeren, maar ik kon de installatie aanpassen.
  7. Edrawings heeft normaal geïnstalleerd.
  8. Bij de eerste lancering, toen hij geen licentie voor de PRO-versie kon vinden, vertelde hij me dat de viewer-versie zou worden gelanceerd.

Sterker nog, ik heb het niet gedownload. Ik heb de SolidWorks cd van vorig jaar gebruikt.

Want hoe dan ook, je hebt een geldige licentie nodig om de pro-versie te gebruiken...

Voor een keer worden deze cd's gebruikt voor wat...

Als u een oplossing heeft: Impec!

1 like