Hallo Ik ben MyCadTool 2025 aan het ontdekken, de SmartProperties-tool, ik heb een map op het netwerk gemaakt om de eigenschappen op te slaan en bij het aangeven van het pad in de instellingen; locatie van de bestanden Ik word geweigerd.
De tools van 2025 zijn ingewikkeld geworden om te beheren met hun tools voor delen: Uit het geheugen: ga naar de mycadpassport (systeemlade) en vervolgens naar Instellingen Controleer of u de onlinemodus niet gebruikt... Zo ja, schakel dan uw instellingen over naar de modus " lokaal " dan in Instellen (ja een tweede keer (sic)) en kijk in de kolom Instellen (beslist) als je geen klein " documentbeheer "-logo in deze kolom hebt, zo ja, dan zou een klik met de rechtermuisknop je in staat moeten stellen om het te verwijderen.
Welnu, het delen van de opties van de Visiativ-hulpprogramma's, tussen verschillende stations, is op papier een goed idee, wat betreft de realisatie ... Ik heb spijt van mijn oude versie die is gekoppeld aan mijn kleine bestanden *.bat