Hallo
Nu je me hebt uitgelegd hoe je een gebogen plaatwerk uit de estrusie kunt ontvouwen.
Ik moet materiaalverwijderingen maken, ik weet dat je in een stuk puur plaatwerk de vouwen moet uitvouwen, maar in dit geval kan ik het niet.
Aan de andere kant, als ik materiaal weghaal, lijkt het te volgen bij het afvlakken.
Mijn vraag is vrij simpel, is dit de juiste methode?? Of moet ik mijn constructie heroverwegen.
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groeten.
Zaterdag
tomalam
9 september 2013 om 07:53
2
Hallo
Als uw materiaalverwijderingen goed lijken op de ontwikkeling van uw stuk, stoort het niet.
Het is soms nodig om materiaal in een ontwikkelde configuratie te verwijderen wanneer het zich in een of meer vouwen bevindt.
Kun je een screenshot maken om de boom en de 3D te zien?
Thomas
1 like
remrem
9 september 2013 om 07:54
3
Hallo
Stuur ons uw bestand of een screenshot van uw creatieboom zodat we het beter kunnen begrijpen/
Bedankt
Vriendelijke groeten.
gt22
9 september 2013 om 07:57
4
+1 @ Tomalam,rmorel
Een beeld zegt meer dan duizend woorden
@+ ;-)
tomalam
9 september 2013 om 08:28
6
Als je je in- en uitklapfuncties naar de bodem van de as sleept, denk ik dat het niets zal veranderen
gt22
9 september 2013 om 08:34
7
om te controleren of je gaten je snede volgen, ontvouwen ze zich in theorie voor mij niet rond
@+
2 likes
coyote
9 september 2013 om 09:28
8
Hallo
Voor mij is de methode goed, maar wees voorzichtig met het verwijderen van materiaal met de functie van het plaatwerkmenu, omdat er een specifieke optie is om "de plooien recht te trekken" in de snede.
In feite is het in het uitgevouwen als je een perfecte cirkel hebt niet goed, de cirkeluitsparing wordt eigenlijk een beetje ovaal wanneer deze wordt uitgevouwen als de optie is aangevinkt (normale materiaalverwijdering)
@+
Ja, ik heb een enigszins ovale verwijdering van materiaal, bij het uitvouwen.
Dat lijkt mij normaal.
Vriendelijke groeten.