Ik zou proberen de D 20-as te maken met een helling die de bestaande helling zou compenseren, maar het is misschien niet regelmatig
Kortom, help
Ik bevestig dat het niet regelmatig is
Ik zou proberen de D 20-as te maken met een helling die de bestaande helling zou compenseren, maar het is misschien niet regelmatig
Kortom, help
Ik bevestig dat het niet regelmatig is
als ik een helling op de as zet om een beetje te compenseren, maar de helling is variabel over het hele oppervlak
Hallo
Op deze 2e camera heb ik geprobeerd de cirkel D 20 +-1° naar buiten te kantelen om het naar binnen kantelen van het oppervlak te compenseren
Het is niet perfect, maar voorlopig is het mijn enige oplossing omdat ik de tekening van Michel niet kan wijzigen, die te complex voor mij is
Ik probeer het met de eerste camera, ik heb het net geprobeerd, het werkt niet
Hello@criss
kun je je parasolid onderdeel posten (we hebben niet allemaal dezelfde SW-versie)
indien mogelijk plat en een gebogen om de straal te kennen
@+
Goedenavond @criss ,
Ik blijf volhouden: ik ben er niet in geslaagd om het profiel naar tevredenheid te genereren met de functie voor het verwijderen van gescand materiaal:
- als ik de profieldraaiing op "Minimale torsie" houd in de opties, volgt het profiel de curve, maar het oppervlak heeft een helling ten opzichte van de straal loodrecht op de as, zoals je hebt opgemerkt.
- als ik de optie "Richtingsvector" kies door Axis1 te selecteren, is het oppervlak niet langer hellend, maar volgt het niet strikt het profiel.
Nog een merkwaardig element: het profiel dat wordt gedefinieerd door de "POINT 3D"-schets is behoorlijk gedeukt, evenals de kromming. Ik denk dat het niet gemakkelijk is om het oppervlak te genereren met de scanfunctie; het gaat beter door de straal van de "Boss.Extru.2" tool te verkleinen.
Nevenvraag: zelfs als het oppervlak goed wordt gegenereerd door SolidWorks, wat gebeurt er dan met de echte rol die op de nokkenbaan moet rollen?
Ik ga proberen het onderdeel te definiëren met behulp van de opwindfunctie.