Usuwanie materiału z kopuły (SW 2015

Witam

Chcę zrobić pustą kopułę za pomocą solidworks 2015, pomysł polega na tym, aby zrobić pustą kopułę o ściankach o grubości 1,8 mm.

Nie mam problemu ze stworzeniem samej kopuły, ale nie mogę jej wydrążyć, moje użycie funkcji usuwania materiału sprawia, że powstaje i przetrwał tylko pierścień o średnicy kopuły...

Tak zaprojektowana część, zostanie wydrukowana za pomocą drukarki 3D...

Czy mógłbyś mi pomóc prawidłowo wydrążyć kopułę za pomocą SolidWorks...?

Meric z góry.

Zapomniałem podać kilka informacji:

- Średnica podstawy 76 mm

- Wysokość 60 mm

- grubość ścianki 1,8 mm

A dlaczego nie zbudujesz swojej kopuły poprzez rewolucję

2 polubienia

Witam

Użyj funkcji powłoki. Poszukaj go w kreatorze w prawym górnym rogu w Solidwoks.

6 polubień

GT22 i AC427 mają rację.

Tylko po to, aby ułatwić pracę, jeśli robisz rewolucję: spraw, aby funkcja slim

1 polubienie

Przepraszam, jestem naprawdę nowy w SolidWorks.

Aby spróbować zrobić moją kopułę za pomocą narzędzia do rewolucji, zrobiłem okrąg o żądanej średnicy za pomocą szkicu, następnie  klikam na bossa z obrotem, następnie klikam na okrąg, a kreator mnie o oś obrotu, ale nie widzę, jak to ustawić...

Próbowałem również za pomocą funkcji powłoki (po zrobieniu mojej kopuły z funkcją kopuły) wynik nie jest tym, czego potrzeba.... (przechwycone na PC)

dome.png

Ponieważ zamierzamy / nie możemy przeprowadzić szkolenia z oprogramowania na odległość, aby zapoznać się z podstawowymi funkcjami, zapraszam do skorzystania z samouczka zintegrowanego z oprogramowaniem (sekcja pomocy).

Nie jestem pewien, czy użycie funkcji do stworzenia półkuli jest najlepszą opcją.

Znalazłem już w internecie pustą kopułę, ale chciałbym zmienić wymiary podstawy kopuły, wysokość kopuły...

Czy jest na to jakaś funkcja?

Witam

W jakiej wersji SW jesteś, czy możesz dać nam plan, abyśmy mogli dać Ci przykład, który możesz studiować.

Niech Moc będzie z wami.

1 polubienie

Solidworks 2015,