Verwijdering van SW-materiaal op geïmporteerd stapbestand

Hallo

Ik heb deze stap (zie bijlage) gedownload via deze link:

http://products.ensto.com/catalog/15086/product/22106/OABP304013G_ENG1.html

maar het probleem is dat ik er met SW niet mee kan werken omdat ik graag een materiaalverwijdering wil doen om ruimte te laten voor connectoren.

Zou je me alsjeblieft kunnen helpen?

Bedankt

oabp304013g_pk2.stp

Hoe wordt het geblokkeerd ? Ik heb het net geopend en opgeslagen zonder een hit!!

2 likes

Hallo

Een van je onderdelen bevindt zich aan de oppervlakte, je moet beginnen met het omzetten in volume. De andere wordt direct omgezet in volume.

@+

Bewerken: om dit te doen, voert u een importdiagnose uit op dit oppervlak.

2 likes

Zoals hierboven vermeld, moet het worden omgerekend zodat het volledig in volume is.

Maak vervolgens een plan op de gewenste locatie om het materiaal te verwijderen.

1 like

Het is het grootste deel waar ik me zorgen over maak.

Inderdaad, ik kan het niet omzetten in volume. Zelfs als je de import diag erop toepast.

Zou je het alsjeblieft kunnen proberen?

Dank u allen voor uw advies

Ik zal het proberen als ik thuis ben en je dit terugsturen;)

Bijgevoegd is het gecorrigeerde stuk!

Het verwijderen van materiaal is altijd verrassend vervelend, maar met de split-functie werkt het!

oabp304010b-correct.sldprt
2 likes

Re

De diagnose maakt het mogelijk om de problematische oppervlakken te zien (gezicht van het boorgat getapt in de 4 bevestigingsgaten van de doos). Je moet ze dus herwerken of verwijderen als je ze niet gebruikt. Naai vervolgens alles aan elkaar om een volume te hebben.

@+

1 like

Re

Als ik kijk naar het deel dat @David be 3 is, realiseer ik me dat ik niet dezelfde recuperatie heb. Ik heb een assemblage van 2 onderdelen, waarvan er één aan de oppervlakte ligt.

Dus ik denk dat je moet beginnen met te kijken naar de ingeschakelde importopties. Door bijvoorbeeld de optie Brep importeren aan te vinken, heb ik nog meer resultaat.

@+

Het werkt

Dank je wel David be3 je hebt een straal van mijn voet gehaald.

Nogmaals bedankt voor je hulp

1 like

Hoi Sebatsien,

Om het lezen van deze vraag door toekomstige gebruikers te verbeteren en om de deelnemers aan deze draad te belonen.

Selecteer het beste antwoord, aangezien uw probleem lijkt te zijn opgelost.

Bedankt.

1 like

Dank u allen