Sla een extra update op in PDF

Hoi allemaal

Ik ben bezig met SolidWorks 2020. Ik kan mijn tekeningen vaak niet in PDF-formaat opslaan. 

Bestand -> Opslaan als -> PDF  en als ik opsla, gebeurt er niets.

Heb je dit probleem ooit gehad? Is er een andere manier om naar PDF te exporteren?

Hallo 

Ik vond ook hetzelfde probleem , je probeert met het bestand -> print -> kies de naam Microsoft Print naar PDF.

capture.jpg

Hallo

Er is een andere oplossing dan exporteren, het is afdrukken naar een printer (adobe pdf, foxit...)

Hallo

Ik werk aan SW 2018 SP4, ja ik heb dit probleem eerder gehad,...

U moet controleren of uw PDF-printer  of een andere printer waarmee u pdf's kunt maken, op uw pc is geïnstalleerd...

Hou me op de hoogte @+.

AR.

Hallo

Heb je het probleem op alle niveaus? De grote jongens?

Als het voor grote tekeningen is, aangezien je in SW2020 bent, raad ik je aan om je tekening te openen met  de inpakmodus.

Wat heb je als gedefinieerde PDF-lezer?

Ik had foxit phantome PDF al een tijdje en het veroorzaakte problemen met Solidworks 2017.

Cdlt

Dank u allen voor uw antwoorden!

Dus ja, ik kan exporteren door af te drukken als PDF (maar het formaat volgt niet automatisch alsof het een PDF opslaat).

Dit probleem doet zich voor bij alle tekeningen (van de eenvoudigste tot de meest complexe).

Ik heb Adobe als mijn PDF-lezer.

Dit probleem is niet altijd aanwezig, maar als het zich voordoet, zal ik besparen met afdrukken.

Nogmaals bedankt voor je hulp.

Hartelijke groeten.

Hallo

Normaal gesproken hoeft u zich hier geen zorgen over te maken.

Het PDF-bestandsformaat (Adobe-standaard) is al minstens zes jaar native in SW.

hoe doe ik het. Ik sla mijn plan op in SLD-formaat en dan vraag ik onmiddellijk om het op te slaan in PDF-formaat door ;PD F te kiezen zoals ik elk ander formaat zou kiezen, zoals STEP enz.

En SW die Adobe beheert en zelfs lanceert als ik dat wil voor visualisatie en verificatie.

Dus waarom zou je het ingewikkeld maken als je het eenvoudig kunt maken met een gegarandeerd PDF-formaat.

Vriendelijke groeten

PS: de extra instelling is als de tekening maar met minder problemen als ik het zo durf te zeggen : wat niet min of meer hetzelfde is, want er is een pluspunt ;-)    NOooooonnnn niet met het hoofd bonken

3 likes

+1 @ Zozo 

@+