CATIA-opties opslaan uit CATSettings-bestanden

Hallo

Onlangs had ik dit bericht gemaakt om het bestand te kennen waarin de kleuren zijn opgeslagen. Hierdoor kan ik mijn voorkeuren resetten als ik CATIA opnieuw moet installeren of CATIA moet gebruiken op een computer die niet van mij is.

http://www.lynkoa.com/forum/catia/enregistrement-la-palette-de-couleurs-de-catia

Ik wil graag hetzelfde doen met mijn optievoorkeuren. Ik wijzig voornamelijk in opties in het algemeen, of infrastructuur --> productstructuur en infrastructuur --> infrastructuurgedeelte.

Welke bestanden in CATSettings moet ik opslaan om deze voorkeuren bij te houden?

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Hallo

Alle!!!

Het is nogal lang om te identificeren welke . Catseting wordt beïnvloed door de wijziging van een optie, u moet vergelijken voor wijziging en na wijziging (de datum van wijziging van de bestanden).

Dus als we de juiste opties hebben aangevinkt, slaan we alle Catseting op in een map, zodat we kunnen vergelijken of we een optie wijzigen en zo de kopie indien nodig kunnen bijwerken. of vervang de productie-exemplaren als ze beschadigd zijn.

Aan de andere kant is er het milieu, het is niet mijn domein, ik ben geen beheerder.

Je moet CATIA starten in de admin-modus, de configuratie van de omgeving gebeurt in xml-bestanden, ik denk dat ik de CATIA-help zie

Veelgebruikte installatie- en beheertools