Wanneer ik op een SW-assembly deze opsla in .sat voor overdracht naar Autocad, gebeurt het dat de resulterende .sat niet alle onderdelen van de assembly bevat.
Is iemand ooit deze pb tegengekomen? Dit lijkt niet systematisch te zijn, want ik heb al andere assemblages overgezet naar .sat en alle geometrie is hersteld.
Als ik in .step bespaar, met name op deze montage, is er ook het probleem.
Nee, de stukken zijn niets bijzonders: ze worden goed tentoongesteld en niet verborgen. Ze zijn gemaakt in SW. Het enige verschil is dat ik bewerkingen op de assemblage heb uitgevoerd, zoals het verwijderen van materiaal, maar het lijkt daar niet vandaan te komen omdat ik de test heb gedaan door de functie te verwijderen.
Ik heb ook de montage van de onderdelen nagemaakt, maar de pb blijft bestaan ....
Om te beginnen kunt u een test uitvoeren door de SAT met SW te openen om te zien of het probleem afkomstig is van SW of Autocad. Als uw onderdelen zichtbaar zijn wanneer u deze met SW opent, kan dit te wijten zijn aan een Autocad-instelling.
Heb je geprobeerd het materiaal van de onderdelen te veranderen. Het is mij al overkomen, vooral met transparante materialen zoals PVC of PMMA.
Controleer tegelijkertijd uw exportopties voor het geval dat. In bijlage kun je de mijne vinden .
Ik heb het probleem niet meer sinds SP04 op de SW 2015.
Bedankt voor dit nieuwe antwoord en de voorstellen: ik heb het materiaal verwijderd, maar het werkt niet beter.
De pb is goed bij het opslaan van de .sat in SW omdat, zoals voorgesteld, als ik de assembly opnieuw open, de assembly niet compleet is: alleen het eerste deel dat de assembly definieert (deel in constraint (f)) is zichtbaar. De andere 4 zijn er niet.
Wat betreft de opties, ook geen effect. Ik heb het ook geprobeerd met de optie om meerdere lichaamsdelen in een enkele ACIS op te slaan, maar het werkt ook niet
Met behulp van de ondersteuning vonden we de oplossing voor mijn probleem: het kwam voort uit het feit dat ik per ongeluk dezelfde naam gaf aan mijn assemblage en aan een onderdeel van deze assemblage.
Als gevolg hiervan werd de registratie van de sat of stap beperkt tot het enkele onderdeel met de naam van de assemblage.
Door het onderdeel anders te hernoemen, werd de pb opgelost.