Omdat ik Solidworks 2024 SP5 gebruik, kan ik mijn invoer niet opslaan zoals vroeger.
Voorheen was het mogelijk om een .*stp-bestand te openen, de volledige assembly-boom te hebben en op het moment van opslaan het .*sldasm-formaat te kunnen kiezen met alle componenten van die assembly in.*sldprt in één map. Nu eindig ik met een .*sldasm assembly file en een enkel bijbehorend .*stp bestand.
Op dit moment speel ik vals door mijn assembly zo vaak op te slaan in .*sldprt formaat als ik onderdelen in de assembly heb, en dan verwijder ik de bodies die niet nuttig voor me zijn. Als er 5 stukken in de assemblage zitten, is het speelbaar, maar als het er honderd zijn, is het niet hetzelfde verhaal.
Als je aanwijzingen hebt, ben ik er helemaal voor.
Als u het uitschakelt, hetzelfde gedrag als voorheen. Activeer: als u het stapbestand vervangt door een nieuw bestand met dezelfde naam (na de update) wordt alles verondersteld te updaten en als het in een andere assembly wordt gebruikt en er geen verschil is tussen de beperkte vlakken (na de update), moet alles volgen.
Met 3dinterconnect kun je ook een stap sneller openen (normaal...) Als je deze staplink daarna moet verbreken (zoals je hier) klik dan met de rechtermuisknop op de staplink en Verbreek de link (en je eindigt zoals voorheen met verschillende Stp-bestanden.
Geweldig, het is precies wat ik zocht. Openen gaat sneller met 3D-interconnect ingeschakeld, ik denk dat ik het laat staan en de link handmatig verbreek.