Kan niet registreren

Hallo

Bij het opslaan van een assembly heb ik de volgende foutmelding op een van de onderdelen:
"Er is een onbekende fout opgetreden bij het openen van D:\m... \.. \PE P7 e8.sldprt"

Deze fout treedt op, ongeacht waar ik de kamer opsla met behulp van de functie "opslaan als".

Hoe kan ik mijn baan niet verliezen?

Hallo

Als je op een domein of met ePDM werkt, probeer het dan lokaal.

Het komt wel eens voor dat we niet kunnen sparen. Soms zijn de wijzigingen, ondanks de foutmeldingen, opgeslagen.

Hallo, 2 oplossingen:

Probeer "opslaan als" door de naam te wijzigen

Maak een kopie van uw onderdeel in Windows Verkenner en probeer het te openen op een andere sw-sessie (zonder de eerste te sluiten)

Ben je op SW2015?

Ik geef aan dat ik de munt gewoon probeer op te slaan nadat ik een waarde van een dimensie heb gewijzigd. Ik heb geprobeerd "opslaan als" zoals aangegeven in de eerste vraag ... Ik heb al mijn platen geprobeerd... Ongelofelijk dat je je werk niet kunt opnemen!

En een compositie om mee te nemen?

Werkt het ook niet?

Hallo

En het onderdeel opgeslagen zonder de waarde te wijzigen en vervolgens alles te sluiten en het onderdeel opnieuw te openen zonder de assemblage te openen en aan te passen?

Hallo

Het doet het ook vaak bij mij, ik weet niet of het te maken heeft met de . TMP, maar de enige manier die ik vind om het op te lossen als ik deze bug heb, is ja om het op te slaan onder een andere naam ...

Dan hernoem ik het met solidworks explorer zodra de assemblage is gesloten...

Vriendelijke groeten.

Dan is het bestand beschadigd (slechte export of kopie, of titel met speciale tekens)

Of het is een softwarefout.

Het is niet gebruikelijk, maar het kan van tijd tot tijd gebeuren.

Een tip: activeer automatische back-up =)

Geen van deze oplossingen werkte. Ik kon niet langer wachten, dus sloot ik het dossier en verloor mijn werk. Een paar minuten later (3 uur en 15 minuten na de aanvraag) riep het publiek me terug, maar te laat. 4u30 verspild

Heb je het op je harde schijf opgeslagen? of in USB? Want het kan ook gebeuren dat de verbinding wordt verbroken, maar van mijn kant is de naamsverandering  voor de opname gelukt.

ctrl+S is voor mij een reflex geworden mnt:)

Ik heb alle schijven geprobeerd die ik heb: SSD, HDD, USB, NETWERK, ... verandering van naam ook...

Daarom is het raadzaam om elke 10 minuten een automatische back-up te hebben.

Het is  standaard ingeschakeld denk ik. Was je niet in staat om een kopie te maken om het naar ons te sturen?

Wat was de precieze naam van het bestand met het volledige pad?

Inderdaad heb ik net de automatische opslag gevonden (25 minuten blijkbaar), maar onmogelijk om het bestand te openen "Er is een fout opgetreden bij het openen van uw bestand. Neem contact op met ondersteuning »

sauvegarde_automatique_de_pe_p7_e8.sldprt
1 like

Ik heb deze pb al gehad en ook ik heb de automatische opslag was kapot. Aan de andere kant heb ik het al goedgemaakt door het bestand te archiveren (het werkt niet elke keer)

Soms zit er een fout in de sjabloonboom en dit zorgt ervoor dat de back-up in de war raakt:

Ik had gisteren de zaak met een tekening, een detailweergave toonde een fout in het model, maar niet in de andere aanzichten. Na het verwijderen van de details bekijk mogelijke opname

Over het algemeen is het een mysterie...

1 like

Ik heb pop-ups voor elke actie op het forum, dus ik moet dit onderwerp als opgelost markeren. Het is inderdaad opgelost sinds ik mijn toneelstuk heb afgesloten zonder het te kunnen opnemen.