Vorige versie registratie

Hallo

Mijn collega moet me een assembly geven, maar hij zit op de 2016-versie van Solidworks en mijn versie is in 2014.

We kunnen niet vinden hoe we een bestand in een eerdere versie kunnen opslaan.

Als ik het bestand probeer te openen, krijg ik het bericht: er is een fout opgetreden ...

Heeft u een oplossing

Vriendelijke groeten 

Hallo

Voor zover ik weet, is er geen andere mogelijkheid dan een neutraal stapvormig formaat. Het is beter als iedereen dezelfde versie in het bedrijf is!!

Vriendelijke groeten

4 likes

Hallo

Ik bevestig de woorden van d.roger , maar ik raad parasolid aan als exportformaat. Bovendien heeft SW nooit de mogelijkheid gegeven om in een lagere versie op te slaan (te veel risico op bugs afhankelijk van de versie).

De enige mogelijkheid die werd geboden was om de bestanden van de grote versie N+1 te kunnen openen met de SP5 van de grote versie N-1, maar aan de ene kant zien we alleen een lijk en geen mogelijkheid om de tekeningen te openen.

4 likes

Dank u, we zullen proberen para

Hallo

U kunt uw assemblage opslaan in STEP en vervolgens Featurworks gebruiken bij het openen van uw onderdelen. Met deze functie kunt u de bouwboom namaken met de functies die beschikbaar zijn op de versie waarmee u op de computer werkt.

http://www.solidworks.fr/sw/products/3d-cad/automatic-feature-recognition.htm

1 like