Momenteel bezig met het maken van realistische weergaven met de Photoview-software op SW, heb ik eindelijk de juiste instellingen gevonden voor de verlichting van mijn kamers, maar ik heb nog een aanzienlijk aantal te doen ... Dus ik zou graag de mogelijkheid hebben om deze podium-, licht- en camera-instellingen op te slaan en ze opnieuw te gebruiken op elk van mijn stukken.
U kunt elke scène met een andere naam opslaan en opnieuw gebruiken zoals u dat wilt.
Een scène opnemen Wanneer u een scène opneemt, worden alle punt-, spot- en richtingslichten die momenteel zijn toegepast, ook opgeslagen. Wanneer u een nieuwe scène toepast, worden alle lichten vervangen door het verlichtingsschema van de nieuwe scène. U kunt deze regels wijzigen door de optie Licht behouden bij scènewisseling te selecteren in de PropertyManager van richt-, punt- en spotlichten.
Een scène hergebruiken van de PropertyManager
Scène bewerken Klik ophet tabblad Geavanceerd onder Scènebestand op Bladeren.
Navigeer naar het bestand dat u wilt gebruiken en klik op Openen.
Het is hetzelfde principe als een downloadbare HDR-scène die net zo gemakkelijk kan worden gebruikt als je eigen scène.
In Rendering Tools heb je het pictogram "Bewerk Scène==>tabs =basis/geavanceerd==> klik op "geavanceerd"==> omlaag = scènebestand==> knop Scène opslaan.