Hallo allemaal,
Ik wil met Solidworks 2014 opslaan als een onderdeel, een deel van een deel van een assemblage, ik weet dat dit niet erg duidelijk is als uitleg, dus ik voeg een zeefdruk toe.
Ik wil graag als onderdeel een van de 6 elementen die in de assemblage aanwezig zijn, bewaren.
Bij voorbaat dank
disque.jpg
Hallo
Probeer maar eens te kijken of het werkt op 2014 en op deze manier houdt het onderdeel een link met de montage...
2 likes
Hallo ac cobra 427,
Ik ben erin geslaagd om verder te gaan met de aanpak die u voorstelde, maar de bijlage bevat de hele schijf en niet het stuk van de schijf.
Aan de andere kant, als ik de kamer zelf open, verschijnt deze met de twee stukken, dus ik probeerde te splitsen om de twee stukken te scheiden, maar zonder bevredigend resultaat.
Zou je je bestand kunnen delen, zodat ik er naar kan kijken en een tutorial voor je kan maken?
Hallo
Ik heb de indruk dat uw probleem voortkomt uit het feit dat uw schijf in werkelijkheid (zelfs met het verwijderen van materiaal in het midden) een uniek stuk blijft.
Laat je niet misleiden door het feit dat als je een schijf opent, je een afbeelding ziet met twee delen. In werkelijkheid heb je altijd één stuk.
Het was dus een andere procedure, je moet twee back-ups maken van je schijf met opslaan als ==> kopiëren en openen ==> en je noemt een eerste keer "Diskgauche" (of de naam van je keuze) de je verwijdert met een verwijdering of eenvoudiger door je schets van je verwijdering van materiaal onderaan de creatieboom aan te passen.
Je hebt dus een kamer die maar de helft van de schijf heeft.
Je doet hetzelfde nog een keer om de andere helft te krijgen. "DiskDroit"
Vervolgens maak je in je montage een eerste montage van je twee helften van de schijf door een beperking op te leggen om ze op afstand te houden.
Dan, en alleen dan, doe je je lokale lineaire herhaling.
Vriendelijke groeten
PS: Ik heb geen solidworks bij me, ik hoop dat wat ik zeg niet al is voorgesteld door @Ac cobra ;-)
1 like
Hallo aan jullie beiden,
Zozo_mp, uw oplossing zal niet werken omdat mijn materiaalverwijdering niet op elke schijf identiek is, daarom heb ik het in de montage gedaan.
Aan de andere kant, ac cobra 427 qui is het bestand met het onderdeel en de montage.
In ieder geval bedankt voor je antwoorden
disque.rar
Hallo
Hoe wilt u uw munten hebben? 6 stuks los of of 3 schijven gesneden?
Hallo
En als u uw complete assemblage gedeeltelijk opslaat, opent u dan dit onderdeel en verwijdert u de overtollige carrosserieën?
En indien nodig doe je een functieherkenning op het resterende deel van de schijf.

Vriendelijke groeten
3 likes
Hallo ac cobra 427 en d.roger,
Het zijn 6 afzonderlijke stukken in massief, bij voorkeur.
Anders zou jouw oplossing d.roger, mij bevallen, maar ik weet niet waarom je blijkbaar vaste stoffen krijgt en ik oppervlakken in mijn deel heb, hoe kan ik vaste stoffen hebben in plaats van oppervlakken na registratie in een deel.
Hallo
Wanneer je opslaat in prt moet je "Alle componenten" of "Externe componenten" aanvinken, maar vooral niet "Externe vlakken".

Vriendelijke groeten