Hallo Ik gebruik PDM en ik maak een boomkopie om een project op te halen en opnieuw te gebruiken door het aan te passen. Alles werkt, maar ik heb een prestatieanalyse gedaan en hij vertelt me dat ik veel onderdelen heb die uit een oude versie van SW komen Ik dacht dat door het maken van de kopie, of in ieder geval het vastleggen van de montage, alle onderdelen waren omgezet. Dit is niet het geval
Hoe zorgt u ervoor dat uw onderdelen altijd worden opgeslagen in de nieuwste versie? (alleen om de prestaties te verbeteren)
Open de kopie en sla alles op (alles wordt geconverteerd naar de huidige versie)
De conversietools van de taakplanner gebruiken
In principe converteren we elk jaar bij het migreren naar de sup-versie van SW met behulp van het hulpprogramma FileVersionUpgrade dat bij Solidworks PDM wordt geleverd.
Bedankt, heb je het over de oudervergadering? Ik heb de montage opgenomen, maar bijvoorbeeld het eerste deel, dat een huls is, is altijd in de oude versie gebleven. Ik moest deze kamer openen en opslaan Het probleem is dat ik dit voor elk onderdeel van de montage zou willen vermijden
Dit is inderdaad een punt dat we niet hebben gemaakt...
Ja, je moet op alles opslaan klikken. Voor zover ik weet heb ik geen andere keuze dan elke keer de vergadering te openen en om te zetten. Anders moet je spelen met de taken van de kofferbak, maar in ieder geval zal het zijn " handmatige " conversie. Of het nu via de kist is of een compositie om mee naar huis te nemen, SW kopieert het bestand alleen naar een andere map, zodat de opgeslagen versie (geconverteerd of niet) behouden blijft