Ik ben op zoek naar een macro waarmee ik een geopende tekening in pdf kan opslaan met de keuze van de opnamemap (indien mogelijk, venster open met de map met "PDF" in de titel, deze bevindt zich boven de map met de betreffende tekening).
Er zijn er al een aantal beschikbaar op het forum, zie https://www.lynkoa.com/search/macro%20PDF%20enregistrer%20sous?type[0]=alle&pages_search=1 maar, wees voorzichtig, elke macro is gemaakt om aan een zeer specifieke behoefte te voldoen, het beste is om te beginnen met een bestaande macro en deze aan te passen aan uw behoeften of om de taakplanner te gebruiken -> bestanden te exporteren om massaverwerking in verborgen tijd uit te voeren.
Behalve dat ik het adres van de map moet kopiëren en plakken om het conversievenster in te vullen....
Wetende dat ik de macro start van een open schot ....
Is het mogelijk dat beide vakjes voorgevuld zijn... En bij voorkeur door het adres dat overeenkomt met het bestand van twee niveaus boven het adres dat de betreffende tekening bevat, open?
Of als het echt ingewikkeld is... in ieder geval het adres van de map met de geopende tekening, een simpele schrapping van de laatste tekens volstaat dan?
Om de waarheid te zeggen... Ik raak een beetje verdwaald... Ik wilde de naam van de Europarlementariër voor de titel van het pdf-document... maar ik kan het niet...
Toen probeerde ik een macro te integreren die de dwg doet ... maar niet succesvol... ruiken...
Dus wat betreft foutenbeheer ! Niet eens de moeite waard!
Om de annotatie "bladnummer" op het pdf-document op te heffen... Wat moet ik verwijderen? Wetende dat mijn plannen altijd maar één blad hebben, misschien de regels schrappen die betrekking hebben op het aantal bladen?