Meerzijdige wikkeling

Hoi allemaal

Hoe te doen voor een materiaalverwijdering aan meerdere zijden tegelijk van plaatwerk, met behulp van de wikkeling, of iets anders misschien?

Bedankt voor je antwoorden, ik voeg het bestand toe.

Marco

Faceball-2.sldprt

Hallo 

In een deel werkt het niet, om dit te doen moet je een assemblage maken met je verschillende onderdelen, vervolgens een schets maken met je tekst en het materiaal verwijderen in de assemblage en in de opties die je deelt met de onderdelen door ze te selecteren en ze door te geven aan de onderdelen, maar wees voorzichtig dat elk onderdeel anders moet zijn (niet hetzelfde nee of verschillende configuraties).

2 likes

Hallo

Bedankt voor het antwoord van AC Cobra 427 die me goed heeft geholpen, ik zou graag een cirkelvormige herhaling van mijn  stuk willen doen, maar het probleem is dat de verwijdering is

In het originele deel is niet te houden is er een oplossing? bedankt voor je antwoorden, ik voeg montage toe

Marco

disco bal.sldasm

Heb je een herhaling van je onderdeel gedaan in de assemblage of is het elke keer een ander onderdeel (één onderdeel = een andere configuratie of elke keer een ander onderdeel met een andere naam). Want als het een simpele cirkelvormige herhaling van je onderdeel is, zal het niet werken gezien de verschillende verwijderingen van materialen.

Goedenavond allemaal, ik zit in een vergadering, ik doe een herhaling van een onderdeel, maar ik kan de verwijdering die op het originele onderdeel is gedaan niet behouden, daar blokkeer ik als ac cobra427 om een beetje tijd aan mij te besteden, ik zet de vergadering als bijlage .bedankt voor uw antwoorden.

Marco

assemn1.sldasm