Mechanisch gelaste montage: probleem met lengtes in de lijst met gelaste onderdelen

Hoi allemaal

Ik heb momenteel een klein probleem om een stroomlijst van gelaste onderdelen te krijgen, met betrekking tot 20x20 vierkante buispanelen.

Zoals je op de schermafbeelding kunt zien, zijn de lengtes goed, behalve de lengte van meer dan 9 meter die de totale omtrek van het frame in beslag neemt, maar ik zou natuurlijk graag 2 elementen willen hebben (horizontale staanders en zijstaanders).

Ik kan de oplossing niet vinden, en op dit forum ook niet.

Is het omdat de 4 toonhoogtes zich in één en dezelfde "groep" bevinden bij het maken van de mechanisch gelaste assemblage?

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft. En bij voorbaat dank.

probleme_longueurs.png

Logischerwijs, als u uw mechanische lasmachine uit één stuk heeft gebouwd, moet u meerdere gelaste onderdelen hebben

Stijl en traverse.

Heeft u met de rechtermuisknop op de lijst met gelaste onderdelen geklikt om deze bij te werken?

Afbeelding weergeven

maj_soudure.png
1 like

Hallo

Als uw rep.4 uit slechts één lichaam bestaat, is het normaal dat dit als zodanig wordt genoteerd.

Wanneer u uw mechanisch gelaste functie bewerkt, plaatst u uw horizontale staanders in de ene groep en uw verticale staanders in een andere. Of schakel de optie voor het samenvoegen van lichamen uit.

5 likes

Hallo

Ga terug naar je "Frame"-groep en verwijder het vinkje uit het vakje Samengevoegd

5 likes

Dankzij jou is het probleem opgelost.

Het was inderdaad een fusieprobleem dat ik niet had gezien. 
Mijn lijst met gesoldeerde onderdelen was up-to-date, maar in plaats van op verstekzagen te klikken, had ik waarschijnlijk per ongeluk op de samenvoeging geklikt, en heb ik de 45° versteksneden daarna handmatig op de vier hoeken toegevoegd.

Nu is het weer normaal.

Nogmaals bedankt.

Waarom handmatig verstekzagen????

PS: vergeet niet om het beste antwoord logischerwijs te controleren, de eerste heeft correct geantwoord in deze case@fréderic

3 likes