EPDM - Boomkopie - Bestanden hernoemen

Hallo

Tot nu toe gebruikten we de "Compose to go" functie van SolidWorks, maar na wat referentieproblemen vertelde de SolidWorks support ons dat we de "Copy Tree" functie van de EPDM moesten gebruiken.

Ons probleem was dat we met de functie "Onderweg opstellen" elk bestand afzonderlijk en gemakkelijk konden hernoemen.

Maar ik heb geen vergelijkbare functie gezien met de "Copy Tree" functie. (Behalve de knop "Transformeren" die volgens de documentatie min of meer zou overeenkomen, maar van wat ik heb gezien lijkt het echt niet praktisch en het is niet echt wat ik wil).

Dus als iemand enig idee heeft hoe ik de bestanden kan hernoemen (indien mogelijk tijdens het exportproces, zodat ik niet alles achteraf met de hand opnieuw hoef te doen).

Bedankt. KVuilleumier.

1 like

u moet de naam wijzigen in "Doelpad"

copie_darborescence.jpg
3 likes

Door met de rechtermuisknop op "Bestandsnaam" te klikken, kunt u kiezen of u het wilt weergeven of niet. Je vinkt het af en je verlengt de dubbele punt totdat je het einde van je doelpad ziet. Je ziet je nummer, je hoeft het alleen maar te wijzigen.

PS: Voordat u uw nummer wijzigt, moet u eraan denken om eerst uw doelpad (bestemmingsmap) te plaatsen.

3 likes

Inderdaad, heel erg bedankt.

Nou, ik vind het iets minder praktisch in vergelijking met de functie "Compositie om te gaan" omdat het hele pad zichtbaar is.

Als iemand een andere oplossing heeft, kunnen ze die altijd geven. Ik ga nu kijken of het past.

1 like

Deze optie is goed als je van veel stukken in één keer een kopie maakt. ;)

1 like

EPDM 2015 brengt veel verbeteringen met zich mee voor de kopieertool: laten we eens kijken of het voor u interessant is om te migreren

1 like