ePDM en AutoCAD 3D

Hoi allemaal

We gebruiken AutoCAD in 3D, ja ik weet het, het is niet gebruikelijk. We gebruiken het met LISP-programma's die de afgelopen 15 jaar redelijk zijn ontwikkeld (bijvoorbeeld: het maken van een piping-programma).

We zijn bezig met het testen van ePDM met Axemble, maar we hebben een groot probleem, we krijgen fatale fouten bij het gebruik van AutoCAD in 3D. We proberen alle mogelijke oorzaken beetje bij beetje weg te nemen.

Een van de denkrichtingen is de compatibiliteit van de 3D-functies van AutoCAD en ePDM.

Gebruikt u deze configuratie?

Bedankt community!

Controleer of u de Microsoft KB-3072630 hebt geïnstalleerd vanuit Windows Update, als volgt:

1. Als u Windows Update wilt openen, klikt u op de knop Start .Image du bouton Démarrer Typ in het zoekvak Update en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Windows Update.
  2. Klik in het linkerdeelvenster op Updategeschiedenis weergeven.

Het is de bron van veel fouten, dus als dit het geval is, moet u het verwijderen door deze tutorial te volgen:

http://www.mycadblog.fr/problemes-solidworks-rencontres-apres-la-mise-a-jour-de-microsoft/

Maar verder zie ik niet echt in hoe  ePDM zou kunnen interfereren met AutoCAD ...

Bedankt PL, maar we hebben deze baan al zonder succes getest...

Ook wij vragen ons af hoe dit mogelijk is.

We zijn momenteel aan het testen op een resetmachine, met alleen Windows, AutoCAD en ePDM. 

Axemble en Dassault zijn op dit moment blijkbaar ook in beweging, maar voorlopig zonder succes....

1 like

Als je meer informatie hebt, ben ik geïnteresseerd.

Nee, nog steeds niet, helaas, wachten op een antwoord van de experts!

Beug komt van Epdm, er wordt een patch ontwikkeld door de SolidWorks-teams, het probleem zou moeten worden opgelost in de 2016-versie die binnenkort verschijnt! Info van Axemble, wordt binnenkort bevestigd!

Beug komt van Epdm, er wordt een patch ontwikkeld door de SolidWorks-teams, het probleem zou moeten worden opgelost in de 2016-versie die binnenkort verschijnt! Info van Axemble, wordt binnenkort bevestigd!

[DUPLICAAT voor antwoord]

1 like