EPDM externe links

Hallo

Ik krijg regelmatig een foutmelding als ik de status van bestanden in EPDM wil wijzigen.

De inhoud vermeldt:

Het X-bestand bevat links naar externe items die opnieuw moeten worden geladen.

Ik heb het al gecontroleerd en voor mij wijst niets op iets buiten de PDM. Het is nogal vervelend, want ik krijg dit bericht zodra ik op Status wijzigen klik, ik moet het valideren om op de gewenste statuswijziging te kunnen klikken, en vervolgens het bericht herhalen dat ik moet valideren nog een keer.

Weet iemand waarom dit bericht systematisch verschijnt en vertel me hoe ik het externe element in kwestie kan identificeren? Het kan immers zijn dat ik het gemist heb.

Dank u allen voor uw hulp.

Laurent

SW2017 - EPDM2017

Goedenavond

Het bijvoegen van een afbeelding zou helpen bij het begrijpen. 

Cdlt

Hallo 

Dank u voor uw feedback, u vindt bijgevoegd een screenshot van het dialoogvenster.

Dank u voor uw betrokkenheid

Vriendelijke groeten

Laurent L

erreur.png

Hallo

Heeft u munten in uw kamer geplaatst? Of links van een assembly?

Hallo

In feite nam ik het eerste bericht dat langskwam om mijn probleem te illustreren, maar het heeft niets te maken met de vergaderingen.

Dit gebeurt ook op onderdelen (PRT).

Ik dacht dat deze externe link gekoppeld kon worden aan de frames van de basemap , maar ik weet niet hoe ik de oorsprong van het blok kan achterhalen.

bovendien gebeurt het ook op A4, A3... in feite alle formaten die in de EPDM worden vermeld.

Maar nogmaals, ik weet niet hoe ik HET probleem moet aanwijzen.