EPDM-prestaties

Hallo

Mijn bedrijf is van plan om te investeren in de EPDM-software.

Wij zijn fabrikant van robotmachines en speciale machines voor farmaceutische en cosmetische laboratoria.

Ik ben verantwoordelijk voor het opstellen van een " Bestek ".

Vóór dit alles had ik graag willen weten hoe ver we EPDM kunnen pushen.

Weet je hoe je de versies van tekeningen automatisch kunt beheren, mogelijkheid of niet? Nomenclaturen met persoonlijkheidseigenschappen? Alles wat interessant kan zijn en alles wat het kan doen...

Ik had graag een mening van een gebruiker gehad en voorbeelden van hoe het in andere bedrijven werkt.

Aanvullende tips en interessante dingen om te integreren om van EPDM een echt geweldig hulpmiddel te maken, in termen van gebruik.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Ik ben er al in geslaagd om een aantal dingen te installeren in het bestandsbeheer tussen onderdeelnummering, commerciële producten... en een nogal interessante nomenclatuur met interessante aangepaste eigenschappen.

Maar omdat we allemaal op zoek zijn naar perfectie en deze site ons in staat zou kunnen stellen om samen te vinden door oplossingen en interessante wegen uit te wisselen.

Ik denk oprecht dat een gemeenschap van gebruikers interessante voorbeelden en cases zou kunnen hebben om te communiceren en dat het voor meer dan één interessant zou kunnen zijn. Ik heb een beetje op internet gezocht naar getuigenissen en gebruiksstijl, maar zonder veel succes.

Ik weet echter dat Axemble, de dienstverlener waarvan ik denk dat we zullen kiezen voor de integratie van deze software, ons zo goed mogelijk zal begeleiden.

EPDM is een veelomvattend onderwerp......

Om u te helpen het gebruik te begrijpen, vindt u bijgevoegd een POWERPOINT-presentatie die ik destijds heb gemaakt om uit te leggen aan neofites (mijn leiders destijds!!) waar staat de EPDM voor?

Ik denk dat dit je wat antwoorden zal geven over de werking en de (niet-exausieve) mogelijkheden van de EPDM.

Als u nog andere vragen heeft, aarzel dan niet, wij zijn er.....

epdm_presentation.ppsx
6 likes

Dank u voor uw antwoord.

Je PowerPoint is interessant. 

Ik heb nog geen tijd gehad om het in zijn geheel te lezen.

Ik heb echter vragen over versiebeheer en cartridgebeheer.

Ik vraag me ook af over de nomenclatuur om het zo goed mogelijk te doen met alle eigenschappen.

Ik denk dat ik veel werk heb om iets heel goeds en gebruiksvriendelijks te doen.

Maar ik laat niets meer achter.

Zeer mooie flegendre presentatie (heb je het verkocht aan axemble?) ;-)

Alle gekheid op een stokje, sla je alle geëxporteerde bestanden op in elke revisie-index (één bestand bij revisie A, één bij revisie B...) of overschrijf je de verouderde bestanden?

Als u bestanden overschrijft, hoe gaat u dan om met de problemen van Windows-toegangsrechten die het schrijven van een bestand blokkeren wanneer een gebruiker het bestand al heeft geopend?

Onze Amerikaanse site plaatst links naar pdf's in zijn CAPM, en de link moet altijd naar de juiste versie verwijzen (dus de nieuwste omdat we een artikel niet opnieuw maken wanneer de revisie verandert). Hierdoor hebben CAPM-gebruikers met één klik toegang tot de plannen.

Om fouten/weglatingen te voorkomen, is de gemakkelijkste manier voor ons om een pdf-bestand met dezelfde naam altijd op dezelfde plaats op te slaan (maar dan kunnen we de automatische generatie via EPDM niet gebruiken omdat het niet werkt op de dag dat een gebruiker een pdf-bestand op zijn computer open heeft staan).

Ik had gedacht aan het gebruik van een buffer directory waar EPDM zijn bestanden plaatst en een replicatie tool om de gebruiker te synchroniseren en de buffer directory (waarmee je het verouderde bestand kunt overschrijven zodra de gebruiker het niet meer open heeft staan op zijn computer), maar het lijkt me omslachtig.

Als iemand een mening heeft, ben ik geïnteresseerd.

1 like

@froussel,

nee ik heb niets aan Axemble verkocht, maar misschien had ik dat wel moeten !!!

Ik verpletter niets, het is de EPDM die het voor elkaar krijgt....

De EPDM bewaart alle versies van zichzelf en je hebt op elk moment toegang tot alle versies. (Daarom heb je een grote bestandsserver nodig!!).

De EPDM-beheerder kan echter oudere versies of tussenliggende versies verwijderen.

@nicolas,

Inderdaad, als je de EPDM instelt, moet je de dingen goed doen. Het kost inderdaad tijd en er zijn kosten aan verbonden (minimaal 6 maanden).

Aarzel niet om uw vragen te stellen....

1 like