Als goed voornemen voor dit jaar 2021 heb ik besloten om onze EPDM-kofferbak op te ruimen en ik heb een klein probleempje: Een gebruiker die niet meer bestaat, heeft nog steeds 5 ongelukkige nutteloze bestanden uitgepakt, en dat is waar het ingewikkeld wordt: 1 - Het werkstation waarop de bestanden aanwezig zijn, bestaat niet meer. 2 - Bestanden die nooit gearchiveerd zijn. 3 - Het account van de gebruiker bestaat niet meer.
Ik hoef de bestanden niet te herstellen omdat hun inhoud geen interesse heeft (goed nieuws) om ze te laten verdwijnen uit de lijst met uitgepakte bestanden die zichtbaar zijn in admin. Ik heb als admin al geprobeerd ze te verwijderen, te archiveren, de extractie ongedaan te maken, maar niets werkt :-(
Als iemand een idee heeft, ben ik er helemaal voor.
Is het niet mogelijk om munten (zelfs lege) opnieuw te maken met de naam van de munten die uit uw kofferbak zijn gehaald om ze opnieuw te importeren en vervolgens te verwijderen?
Hallo, de bestanden zijn nooit gearchiveerd, dus ze maken geen deel uit van de kluis?
Kun je ons een screenshot geven van de verkenner?
Als de bestanden worden uitgepakt op een computer die niet meer bestaat, kunt u ze zonder problemen verwijderen door in te loggen op Windows met het beheerdersaccount Je verwijdert, en in het dialoogvenster vergeet je niet om accepteren aan te vinken, anders wordt er helemaal niets verwijderd CF gt22 koppeling
Als ze daarentegen cursief zijn in de verkenner met "<privéstaat>" in de kolom staat, dan is het hetzelfde:P
Als u deze bestanden nog steeds niet kunt verwijderen, komt dit omdat uw beheerdersaccount een pb met instellingen moet hebben
als een dwaas had ik het dialoogvenster niet goed gelezen, Zoals @Michael DELACOTE aangeeft, moet u naast het vakje op het onderdeel ook het kleine vakje aanvinken,