EPDM - lokale cache automatisch legen

Hallo

Heeft u een oplossing om de lokale cache automatisch te legen?

Als eenvoudige consultant zou ik altijd de nieuwste versie van het bestand willen hebben zonder me zorgen te maken over de lokale cache.

Bedankt

Hallo Gary,

ePDM controleert altijd of het bestand in de cache de nieuwste versie heeft als je de juiste optie in de gebruikers- of groepsinstellingen hebt gezet (zie bijgevoegde schermafbeelding). 

De cache is er om de prestaties te "boosten".

Het systematisch wissen van de cache zou ten koste gaan van deze prestatie.

Dat gezegd hebbende, om de vraag te beantwoorden, ik ken geen methode om de cache automatisch te verwijderen.

We legen het handmatig...

Maar ik zal kijken of er geen oplossing mogelijk is...

epdm.jpg
2 likes

Er is een klein hulpprogramma (ontwikkeld door de EPDM-consultants van Axemble Nantes, lijkt mij) genaamd EPDM. ClearLocalCache.

het is daarom mogelijk om het uitvoerbare bestand van dit hulpprogramma toe te voegen aan de Window Task Scheduler en dat is alles!!

We hebben het thuis getest, het werkt goed (automatisch legen elke middag tussen 12:30 en 13:00), maar na een tijdje testen hebben we dit programma uit de planner verwijderd. Het belang van de cache is inderdaad om de bestanden lokaal te hebben om de assemblages zo snel mogelijk te laden.

Aan de andere kant gebruiken we deze app voor het volgende voordeel:

We wissen de cache handmatig via dit hulpprogramma (snelkoppeling op het bureaublad). Na een "lokale cachedump" voegt dit hulpprogramma automatisch de nieuwste versies van een bepaald aantal documenten toe aan onze cache. Al onze SolidWorks-opties zijn in EPDM (SW-documentsjablonen, blokken, materiaalgegevens SW_Base, SW_Cotations_Annotations_favorites SW_Fonds plan,.....  ), telkens wanneer EPDM wordt uitgevoerd. ClearLocalCachet elke cartoonist naar de nieuwste SW-opties.

2 likes