Hallo
We zijn overgestapt op Solidworks 2016 en EPDM 2016, dus we moesten alle werkplekken opnieuw installeren.
Ik heb twee werkstations waar ik de kluisweergave niet kan configureren (met de tool voor het configureren van weergaven).
Nadat ik de naam van mijn server heb ingevoerd, kom ik in het kluisselectievenster. Alleen op deze posities wordt mij geen zicht geboden .
Ik begrijp niet waarom! Is er een installatieprobleem?
Je kunt een ticket plaatsen bij sdw zij nemen dan contact met je op, daar is de sdw hotline voor .
Hallo
Hebben al je werkplekken dezelfde configuratie en zijn ze up-to-date?
pl
4 maart 2016 om 20:25
4
Weet u het IP-adres van de server waar de kluis zich bevindt? Zo ja, kun je pingen met een CMD-commando (dos)?
1 like
Ja, ze zijn allemaal up-to-date W10, PDM 2016 en Sld 2016.
Ja, de server reageert goed, het is geen netwerk-prblm.
pl
7 maart 2016 om 08:26
6
Ben je echt in SolidWorks 2016 SP die minder dan 2 weken geleden is uitgebracht?
Omdat deze SP2-versie veel bugs heeft opgelost denk ik.
Ja ja ik vergat te specificeren: het is goed sld 2016 Sp2
pl
7 maart 2016 om 10:20
8
Kun je proberen de instellingen van het ene werkstation te kopiëren of werkt het op een van de andere 2?
Of door de instellingen te resetten met mijn tutorial:
http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks
Het kan zijn dat je netwerkproblemen hebt op deze gebruikers/werkstations.
Om dit probleem op te lossen: wijzig het hostbestand van de machine (dat hier zou moeten zijn: C:\Windows\System32\drivers\etc) om het IP-adres en de naam van al uw EPDM-servers toe te voegen.
U bent er nu al zeker van dat de machine uw "EPDM-server" kan vinden (als de gebruiker toegangsrechten heeft natuurlijk)
Dank u voor uw antwoorden.
A priori hadden we een probleem met de installatie. We hebben alles opnieuw geïnstalleerd.