Hallo
Op een van mijn onderdelen heb ik het externe verwijzingssymbool ( -> ) naast de map met vergelijkingen, maar in de vergelijkingen is er geen externe verwijzing, is dit normaal?
ref_externe_equation.jpg
Hallo
Op een van mijn onderdelen heb ik het externe verwijzingssymbool ( -> ) naast de map met vergelijkingen, maar in de vergelijkingen is er geen externe verwijzing, is dit normaal?
Heeft u een functie in uw stamboom die een externe referentie zou hebben?
Zo ja, wordt een van de dimensies van deze functie dan niet bepaald door een vergelijking?
Het teken kan daar vandaan komen!
Geen functie met een externe referentie
Hallo
Het is mogelijk om de externe referenties op te sommen, zie de help:
http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/HIDD_LIST_EXTREFS.htm
Komt de referentie voor in deze lijst?
Hallo
Dit is een bekende SolidWorks-bug:
SPR #: 241164
Deelgebied: Vergelijkingen
Samenvatting:De map Vergelijkingen toont externe verwijzingen, maar heeft er geen.
Verbetering: Nee
"Verbetering" betekent verbetering, er is op dit moment geen oplossing.
Druk van uw kant op Bestand/Referenties zoeken.
Heb je een enkele lijn of meerdere?
Ter informatie, ik heb ook een stuk met dit teken, maar dat juist verschijnt omdat het in een context is gebouwd. Als ik de schakels verbreek, blijft het symbool staan zolang ik een vergelijking heb die verwijst naar de geometrie die zich in een context bevond.
Op welke SW-versie zit je?
Edit: een beetje lang om mijn bericht te schrijven :/
Geen externe verwijzingen, noch door door Bestand/Lijst externe verwijzingen te gaan, noch door te doen volgens de instructies in de help
Klik in de FeatureManager-ontwerpstructuur met de rechtermuisknop op het kenmerk, onderdeel, hoofdtekst of onderdeel en selecteer Externe verwijzingen weergeven.
Dus ik neig naar een bug die wordt bevestigd door Lucas
Bedankt voor de antwoorden