Mijn doel is om dit type eqatie rechtstreeks in mijn tekening in te voegen (in het beste geval in mijn buigtabel) zonder de noodzaak om eigenschappen te maken die al bestaan...
van het geslacht: Vé=(IFF($bendradius=1.3|8|IFF($bend straal=2|12|err)
Bedankt voor je antwoorden, maar het is niet de vergelijking die me de meeste problemen bezorgt, het lijkt niet mogelijk om het rechtstreeks in een klaptafel te maken (zoals wordt gedaan op een nomenclatuurtabel).
Op 2014 heb ik ook geen toegang tot de vergelijking in een tabel van buiggebied.
Dit zijn de enige oplossingen die worden aangeboden:
Voor mij is het helaas niet mogelijk om de waarde van de v in de opklapbare zonetabel in te voeren. Ik had de hotline hierover gebeld en we vonden niets beters dan mijn doe-het-zelf-oplossing die over het andere onderwerp werd voorgesteld.
Wat betreft het plaatsen van deze waarde in de vorm van een vergelijking in de vouwtafel of sjabloontabel, waarom zou u het niet doen, u zou de waarde moeten kunnen herstellen en ook daar zie ik niet in.
Dat gezegd hebbende, waarom open je geen punt om een verzoek in te dienen en daar volg ik je!
Ik begrijp niet waarom de opklapbare tafel zo beperkt is!!
Als solidworks een gebogen onderdeel op dezelfde manier beschouwt als een mechanisch gelaste carrosserie, zou het mogelijk moeten zijn om alle aanwezige informatie over het eigendom van de carrosserie in deze nomenclatuur te importeren, maar volgens de hotline is dit niet mogelijk.
Ik heb geprobeerd een info (de Vés) toe te voegen aan het *.xlsx blad van de sjablonen, maar geen manier om het in mijn MEP te importeren.
Hetzelfde als ik het bestand "bendnoteformat.txt" wijzig.... Ik denk erover om terug te gaan naar de oplossing die je hebt voorgesteld in de andere discussie ...