Heb je het op al je plannen of is het op aanvraag?
Als het op verzoek is, waarom maakt u dan niet een deel van uw liniaal (eventueel met configuratie om aan te passen aan de verschillende scenario's: een deel van enkele millimeters of een frame van enkele meters) en voegt u een weergave van deze liniaal toe op de schaal van het vel?
Ik heb het zelfs geprobeerd door een algemene tabel in te voegen en vervolgens een vergelijking in een van de vakken te plaatsen, maar het lost het niet op!
Hoe dan ook, ik weet niet hoe ik het resultaat zal hebben opgehaald om de waarde aan mijn beoordeling toe te kennen...
"Het is helemaal niet stom wat je daar zegt!" Het overkomt me wel eens... :-D
Op een case..., zie ik..., ik moest het een paar jaar geleden doen voor een klant, ik had er eerst een blok van gemaakt, maar met het risico dat ik het niet zou opschalen. De deeloplossing was het meest betrouwbaar, maar als je de SW-bestanden native moet aanleveren, moet je de ruler.sldprt opgeven! Met wat het kan veroorzaken qua problemen met het coderen van CAD-bestanden!!
En waarom niet... Teken eenvoudig de schaalliniaal (de rechthoek) in een lege weergave en koppel deze weergave vervolgens aan de schaal van het document
Dit zou de grootte van de legenda associatief maken op de schaal van het plan