Vergelijking DriveWorks

Hallo;

Naar aanleiding van advies op een eerdere vraag, kon ik mijn onderdelen genereren in Driveworks.

Ik zit echter vast met een vergelijking.

Zie bijgevoegde afbeelding.

Ik moet mijn "hauteur_accouplement" genereren.

Om dit te doen, heb ik 5 variabelen die elkaar aanvullen.

De vergelijking is eenvoudig;

hauteur_accouplement= hauteur_arcade - hoogteasventiel + dop asventiel + hauteur_carré_male - spellen

Variabele informatie:

Hauteur_arcade wordt gedreven door een andere vergelijking

Heightaxle valve is een numerieke variabele die in de uitvoering wordt ingevoerd

socketonshaftvalve is een numerieke variabele die wordt ingevoerd in de runtime

hauteur_carré_male wordt aangedreven door een andere vergelijking

games is een numerieke waarde (standaard 0,5)

Kun je me vertellen wat er aan de hand is

Bedankt voor je feedback

kit_adaptation.png

de "dikte" van de boog ontbreekt (cf. PC, sorry voor het schrijven..)

scan-20180814100311-0000_1.jpg

Hallo stefbeno ,

Allereerst dank u voor uw eerste antwoord.

Ik heb echter de beoordeling van het spel misplaatst, zie bijgevoegd het bijgewerkte document.

kit_adaptation.png

Waarom zeg je dat er een probleem is met je vergelijking? Het lijkt me heel logisch, anders maken we dezelfde fout.

De vergelijking gaat gewoon niet op.

Ik heb geprobeerd het te schrijven met haakjes, aanhalingstekens, maar niets helpt.

Het is een tweedelige relatie in een assemblage, kan er een impact zijn?

Het is dus meer een probleem op het niveau van Driveworks.

Ik kan me voorstellen dat je het hebt geprobeerd met eenvoudige vergelijkingen.
Als je de 2 variabelen uit de vergelijking bevriest, blijft het probleem dan bestaan?
Trouwens, zijn deze vergelijkingen op het niveau van DW?

Hallo

In welke versie zit je en kun je de bestanden voor ons posten om naar te kijken???

@stefbeno

Ja, ik heb veel manipulatie geprobeerd.

Wat bedoel je met "de 2 variabelen bevriezen"?

Alle vergelijkingen zijn op het niveau van DW

@ AC Cobra 427

Ik ben op SW 2018.

Kan ik de bestanden privé naar jullie overdragen?

"Wat bedoel je met "de 2 variabelen bevriezen"? "
Ik dacht eraan om de waarden te forceren om een trapsgewijs effect te voorkomen

Hallo Dupont.X,

Verdomme, ik ben onder 2016... 

Misschien kan een van mijn collega's in 2018 je helpen als je hem een PM stuurt via een wetransfer-link...

Hallo

Ik had het onderwerp gezien en dacht dat het snel opgelost zou zijn, maar blijkbaar is het ingewikkelder. 

Om je probleem op te lossen, is het eigenlijk heel simpel of zelfs heel simpel. In plaats van vergelijkingen te beheren in driveworks, maakt u ze in solidworks en haalt u de waarden op in aangepaste eigenschappen. Leg in driveworks aangepaste eigenschappen vast en gebruik deze in vergelijkingen.

Driveworks stelt je in staat om veel dingen te doen, maar staat je niet toe om vergelijkingen vast te leggen in de uitdrukkelijke versie. We moeten afbreken en het juiste compromis vinden tussen vergelijkingen in Sw en vergelijkingen in aandrijfwerken. 

3 likes

@ AC Cobra 427  Bedankt voor je feedback, kun je me het adres van je collega's sturen? Alstublieft

Hallo

Ik denk dat ik me slecht heb uitgedrukt, ik had het over een van mijn Lynkoen-collega's...

Hallo

Dank u allen voor uw antwoorden.

Ik was in staat om dit aan te pakken met een citaatvergelijking in een assemblage.

Ik wist niet dat het mogelijk was.

Leuke dag.

1 like