Fout bij het uploaden: "bestandsgrootte te groot"

Hallo, ik heb een probleem met het uploaden van een bestand naar MyCadPlace. het montagebestand dat ik probeer over te zetten weegt amper 3,5 MB.dit zou geen probleem moeten zijn. Ik heb al bestanden van 2,8 MB kunnen overzetten. Dit is hetzelfde bestand als voorheen, maar opgeslagen op de solidworks 2014-versie die ik zojuist heb geïnstalleerd.

Marc-Aurèle Rochat

Hallo

Een "opslaan als" in 2014 kan misschien de bestandsgrootte verkleinen, anders denk ik dat de beperking van MyCADPlace meer dan 3 MB is, toch?

?????

Het probleem deed zich vandaag voor?

Wat heb je als foutmelding?

Hallo

Kunt u ons uw bestand sturen om tests uit te voeren, hetzij rechtstreeks hier als er geen privacy pb is, hetzij per e-mail naar cm@lynkoa.com.

En een screenshot van je foutmelding.

Vriendelijke groeten

wat betekent dat als ik het goed begrijp, een bestand dat van 2013 naar 2014 is overgebracht, met 0,7 MB is vergroot?

@+

de maximale grootte voor een enkel bestand is 600 MB!! dus we zijn breed:)

3 likes

Het leek mij, want als we beperkt zijn tot 3 MB, zullen we niet ver komen:)

In feite heb ik bespaard op 2014, ik weet niet of de maat is toegenomen, aangezien ik in de tussentijd mijn assemblage heb herwerkt. Bovendien zie ik alleen de grootte van het geconverteerde bestand op Lynkoa. Ik herinner me de maat pas in 2014. Inmiddels heb ik deze bestandsgrootte fout niet meer. Ik heb ze allemaal opnieuw opgestart en nu heb ik weer een foutmelding: "Kan de eigenschap 'isFile' van null niet lezen".

U kunt ons bereiken op 04 78 87 29 29 en vraag het mij (Frédéric Chosson), ik denk dat het telefonisch handiger zal zijn, vooral omdat dit de eerste keer is dat deze foutmelding verschijnt.

Ik ben bereikbaar vanaf 16:00 uur.

Bedankt

Hallo

Ik vind precies dezelfde defecten, ongeacht de bestandsextensie.

Is er een oplossing om de bestanden over te zetten?

Mickael L'HARIDON

Ik heb nog steeds geen oplossingen. Ik heb geprobeerd Internet Explorer te veranderen (van Chrome naar IE), maar het probleem blijft hetzelfde. Bestandsgrootte te groot. Ik heb ook verschillende assemblages geprobeerd, maar het probleem blijft hetzelfde.

capture_decran_2014-01-16_13.53.03.png

In feite slaag ik erin om kleine onderdelen en montagebestanden over te zetten, maar meer dan native. Zelfs als ik vraag om te converteren, komt het native op de lynkoa-server terecht. Het wordt heel raar.

PS: Meneer Chosson, ik kon vandaag geen contact met u opnemen omdat ik op reis moet naar een klant. Sorry. Ik neem morgen contact met je op.

Ik geef ook uw probleem weer.

Onze technische teams duiken erin.

Het probleem wordt normaal gesproken verholpen.

Kun je de manipulatie die is gecrasht opnieuw uitvoeren en ons vertellen of alles weer werkt?

Vriendelijke groeten

F.Chosson

Hoi allemaal.

Meneer  Chosson, ik heb vanmorgen weer wat tests gedaan. Nu kan ik mijn bestanden overzetten. Ik zie echter nog steeds twee zorgen:

- Wanneer ik de overdracht uitvoer, wordt het bestand overgezet naar een native versie, ongeacht de gekozen optie (native of gezamenlijke gegevens).

- We kunnen het overdrachtsgedeelte niet slepen en neerzetten. U moet op de toets "overdragen" klikken en vervolgens op "bestanden selecteren".

Er is echter al duidelijke vooruitgang. Hartelijk dank voor uw medewerking.

Hallo

Heeft u de procedure gevolgd (slechts één keer uit te voeren) om uw browser te configureren: 

Uw browser instellen

Hoewel alle browsers in hun nieuwste versie worden ondersteund, raden we het gebruik van Google Chrome aan.  Chrome is de enige browser waarmee u CAD-conversies in samenwerkingsformaat lokaal kunt uitvoeren, d.w.z. zonder dat de native via onze servers gaat.
Voor andere browsers dan Chrome vindt de conversie altijd plaats op onze servers. Als u de privacy van uw eigen gegevens op prijs stelt, gebruikt u Chrome.
Indien nodig worden uw native gegevens na de conversie naar het samenwerkingsformaat van onze servers verwijderd.

Ga als volgt te werk om het in te stellen: 

Voorwaarden voor het lokaal converteren van uw CAD-bestand op uw computer (geen verzending van het CAD-bestand naar de server)
    U moet de Google Chrome-browser gebruiken en de Native Client-optie inschakelen

Hoe installeer ik Google Chrome?
     Klik op deze link http://www.google.fr/intl/fr/chrome/browser/

Hoe schakel ik de Native Client optie in?
     Als u de instelling Native Client wilt openen, typt u in de adresbalk van Chrome: 
chrome://flags/#enable-nacl

Klik op "Inschakelen" om de optie Native Client in te schakelen
1 like

Dat is het, alles is weer normaal, ik kan overstappen en de conversie is voltooid. Ik heb niets veranderd, maar nu werkt het. Dank aan iedereen voor hun hulp en in het bijzonder aan de heer Chosson. Ik gebruik wel Google Chrome, zoals je aanbeveelt. Deze browser is naar mijn mening de beste, en niet alleen voor dit specifieke gebruik.

Bedankt allemaal en een goed weekend.