Ik heb een probleem, bij het openen van mijn assembly krijg ik deze foutmelding van Solid:
Als gevolg hiervan verdwijnen bijna alle elementen van mijn assemblage en kan ik de verwijdering niet ongedaan maken en ontvang ik de foutmelding van hierboven weer. Dus naar aanleiding van wat de software me vertelt, kom ik deze foutmelding tegen:
Het probleem is dat kopiëren me niet interesseert omdat het een stap is, en ik ben de enige die SolidWorks in mijn bedrijf gebruikt. Ik sloot de software, opende de taakbeheerder, voltooide alles solidworks, heropende en nog steeds hetzelfde probleem (en zelfs opnieuw opstarten).
Als iemand een oplossing heeft, ben ik er helemaal voor!
Alvast bedankt voor de tijd die je neemt om me te lezen en misschien te antwoorden.
Wat mij betreft zijn dit de referenties, controleer de verwijzingen naar dit deel en verwijder ze. Ik kan screenshots maken omdat mijn pc wordt verwerkt. Je gaat naar het dossier en gaat dan op zoek naar referenties... En waar je zoekt naar een " ?" die zich in de boomstructuur op het niveau van de betreffende kamer bevindt en de ref verwijdert. =>Dialoogvenster Referenties zoeken - 2021 - Help voor SOLIDWORKS en =>Zoek referenties Dialoogvenster - 2024 - SOLIDWORKS Help @+. AR.
nou vergeleken met wat ik zie in je screenshots, begrijp ik dat het komt door de delen waarnaar wordt verwezen, die waarschijnlijk niet meer bestaan of zijn gewist ... EN ook als er gewoon een voorbeeld in uw Windows-venster is, gaat solidworks ervan uit dat het door iemand anders is geopend... @+. AR.
Is het mogelijk om een screenshot van de assemblageboom te plaatsen? Geen duplicaat (zelfde kamernaam) in 2 verschillende mappen? Dit zou kunnen verklaren waarom de kamer al open is. Of misschien veroorzaakt het verlies van referentie van het step-bestand of de step-bestanden dit probleem (verplaatsen, verwijderen...)
Als je alles in SW sluit en alleen kamer opent PR853706P (screenshot nr. 2), gaat de kamer dan open met iets erin?
Er zijn dus duplicaten, maar niet voor alle elementen, alleen standaarden. Bij het sluiten van Solid en het opnieuw openen met het betreffende onderdeel, kreeg ik deze foutmelding:
Voor mij kan hij de onderdelen niet vinden (of ze zijn beschadigd) Probeer een van deze onderdelen te openen: Ik denk dat hij ze niet kan vinden (berichten op de gele driehoek met het uitroepteken?)
Daar op deze schermafbeelding zie ik dat de onderdelen zich in een verwijderde staat bevinden, of zijn gewist of ergens anders naartoe zijn verplaatst ... Let ook op de configuraties en weergavestatussen... =>
Ja, mijn deel in gedachten is gemaakt van een tool die ik in STEP heb, maar het is alleen in deze map dat ik het probleem heb, omdat ik de andere die ik al heb gedaan zonder problemen kan openen.
Probeer de map met de bestanden elders op de schijf te kopiëren en hernoem deze. Als alle bestanden in de nieuwe map staan, zal SW zijn kleintjes vinden (zoals ze zeggen). Anders...